گفته می شود گزینه اول ندای وحدت و مهدی روشنفکر برای مدیریت آموزش و پرورش که با توجه به انگ های سیاسی اصولگرایان به وی ، عملا مانع بزرگی برای مدیر کلی اش بوجود آمد ، نهایتا ندای وحدت گزینه دوم خود را علم کرد و به سختی پیگیر ماجرا شد تا اینکه ، حکم سرپرستی را از وزیر آموزش و پرورش گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 21 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای انتخاب مدیر کلی آموزش و پرورش به یکی از کلاف های پیچیده انتصابات مدیریتی استان در دولت رئیسی تبدیل شده است ! آنگونه که تصمیم گیران سیاسی استان در نظر داشته اند ، تقسیم مدیریت ها بر اساس رعایت نوعی توازن منطقه ای شکل می گیرد که بر اساس این روند ، مدیر کلی آموزش و پرورش سهم حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون بود . 
هر چند در میان گزینه های مطرح گفته می شد جمالی مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان چرام یک سر و گردن از همه گزینه های موجود بالاتر بود اما موضوع توازن و معامله سیاسیون ، اجازه سپردن این مدیریت به وی را نداد . ازطرف دیگر مهدی روشنفکر و جریان ندای وحدت از همان ابتدا تلاش خود را کردند که با هر سازی از دولت رئیسی برقصند و اجازه ندهند این مدیریت موثر در آینده سیاسی خود را از دست بدهند !
گفته می شود گزینه اول ندای وحدت و مهدی روشنفکر برای مدیریت آموزش و پرورش سید نظام مرادی ، مدیر سازمان دانش آموزی استان بود که با توجه به انگ های سیاسی اصولگرایان به وی ، عملا مانع بزرگی برای مدیر کلی مرادی بوجود آمد و نهایتا ندای وحدت گزینه دوم خود را علم کرد و به سختی پیگیر ماجرا شد تا اینکه بنابر اخبار منابع آگاه ، حسنعلی عزت خواه گزینه دوم مهدی روشنفکر ، حکم سرپرستی را از وزیر آموزش و پرورش گرفت.
آنگونه که گفته می شود عزت خواه با داشتن سوابق ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب، رئیس اداره متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان  و مسئولیت حراست کانون پرورش فکری استان طی روزهای آینده معارفه خواهد شد.
نکته کلیدی در خصوص انتصاب عزت خواه مربوط به برخی مسائل قومیتی است که در استان وجود دارد ، بر اساس این گزارش برخی از نزدیکان روشنفکر انتقاداتی بر انتصاب عزت خواه به دلیل عدم توجه به نزدیکان داشته اند که به نظر می رسد هدف ندای وحدت از انتخاب عزت خواه نشان دادن توجه به دیگر طوایف بوده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار