جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 23 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ارسلان خادمیان در جلسه مبارزه با قاچاق کالا شهرستان اظهار کرد: قاچاق کالا ضربه بزرگی به تولیدات داخلی وارد می کند و مبارزه با این پدیده در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترانزیتی بودن گچساران در این شهرستان کشفیات قاچاق کالا بیشتر از نقاط دیگر کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه با قاچاقچیان کالا به جدو بصورت قانونی برخورد می شود، تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری افزون بر ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۵ ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

خادمیان عنوان کرد: کشفیات کالای قاچاق گچساران در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در همین خصوص از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه ۱۴۸ خودرو توقیف و ۳۹۳ نفر در گچساران دستگیر شدند.

روانبخش دیهیم فرماندار گچساران نیز در این جلسه عنوان کرد: قاچاق کالا به خودکفایی کشور و چرخه اقتصاد داخلی لطمه وارد می کند و باید با آن مبارزه شود.

وی با اشاره به اینکه دستگیری و ضبط کالا های قاچاق به تنهایی موثر نیست افزود: باید فرهنگ حمایت از کالای داخلی ترویج شده تا شهروندان بیشتر از کالاهای داخلی استفاده کنند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: وقتی استفاده از کالای داخلی بیشتر شود قاچاق کالا نیز کمرنگ خواهد شد و این نیاز به فرهنگ سازی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار