رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از انجام یک اقدام ویژه این جمعیت برای تکریم روز زن همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد .
کد خبر: ۱۰۲۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 23 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید عادل رهبریان افزود : همزمان با میلاد دختر نبی مکرم اسلام و روز زن مادران و همسران تعدادی از پرسنلی جاده ای به دیدار فرزندان و همسران خود رفتند .
رهبریان گفت : یکی از سنت های حسنه این روز حضور مردان در کنار مادران و همسران خود و تبیریک این روز است اما با توجه به این نکته که امکان ترک محل کار و حضور امدادگران این جمعیت در کنار خانواده های خود نبود ، تصمیم بر انجام اقدامی متفاوت گرفته شد !
وی افزود : اقدام معمول این روز خرید شاخه گل ، هدیه و حضور مردان در کنار زنان خانواده (همسر و مادر ) و تبریک این روز به منظور قدردانی از زحمات آن ها است .
رهبریان گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان ، اینبار تصمیم گرفت که با هماهنگی انجام شده ، خانواده را طی ویژه برنامه ای به محل کار امدادگران برده تا این روز را در کنار هم سپری کنند .
وی ادامه داد : این اقدام در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید رضویان فیلگاه اجرا شد .
رهبریان گفت : پس از حضور مادران و همسران این امدادگران ، مراسم تقدیر و گرامیداشت روز زن برگزار شد که ضمن این اقدام ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در تماسی تلفنی این روز را به امدادگران و خانواده های آن ها تبریک گفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار