آیت‌الله حسینی عنوان کرد: فرهنگ ماهواره‌ای فرهنگ ایرانی، اسلامی و ایلی ما را تحت تاثیر قرار داده است، این نوع پوشش‌ها در شان زنان ما نیست و شخصیت آنها را زیر سوال می‌برد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 24 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، آیت‌الله سید نصیر حسینی در همایش روز زن و تجلیل از بانوان نخبه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک خجسته سالروز میلاد حضرت زهرا(س) گفت: در شرایطی خداوند این مولود مبارک را تقدیم عالم بشریت کرد که جهان در تاریکی و جهالت فرو رفته بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ولادت حضرت زهرا(س) زمانی بود که دختر داشتن برای جامعه آن روز ننگ محسوب می‌شود، خداوند هم برای شکستن این تفکر خرافه فاطمه(س) را به پیامبر هدیه کردند.

وی با بیان اینکه به برکت فرزندان فاطمه(س) فرهنگ الهی در جامعه اسلامی ایران زنده است، افزود: اگر حجاب، عفاف، حیا، معنویت و نماز از انسان گرفته شود چیزی دیگری ندارد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه سخنان خود گفت: گاهی از پوشش‌های نامناسبی که با فرهنگ فاطمی، اسلامی، ایرانی و فرهنگ ایلی کهگیلویه و بویراحمد همخوانی ندارد ناراحت و غمگین می‌شویم.

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: فرهنگ ماهواره‌ای فرهنگ ایرانی، اسلامی و ایلی ما را تحت تاثیر قرار داده است، این نوع پوشش‌ها در شان زنان ما نیست و شخصیت آنها را زیر سوال می‌برد.

فرهنگ ماهواره ای در شان فرهنگ ایلی ما نیست

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بانوان را به دوری از این پوشش‌های ضد اسلامی و ضد فاطمی توصیه کرد و افزود: مبادا خدای ناکرده این نوع پوشش و این فرهنگ ماهواره‌ای در جامعه ما نهادینه شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاق در این استان بیداد می‌کند در گذشته چنین مواردی را نداشتیم اما تفکر ماهواره‌ای بر کانون خانواده حاکم شده است که خطر بزرگ و جدی به شمار می‌رود.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه طلاق ویرانگر است و امروز کانون خانواده‌ها با این آسیب در معرض تهدید جدیدی است، بیان کرد: بانوان مدیر جامعه و خانواده هستند، آنها مسئولیت سنگینی بر عهده دارند .

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: همه شخصیت‌ها بزرگ، تربیت‌یافته زنان هستند به همین دلیل جایگاه زن در جامعه اسلامی جایگاه رفیع و والایی است اما فرهنگ شیطانی و واداراتی تلاش می‌کند مقام زن در جامعه اسلامی را تنزل دهد و او را به عنوان یک کالا معرفی کند که چنین تفکری اهانت به زنان است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تفکر غربی، ماهواره‌ای و رسانه‌‌ای بیگانه به دنبال ولنگاری فکری و اخلاقی زنان هستند تا زن به اسم آزادی در خیابان رها باشد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه زنان و دختران ما در مسیر فاطمی تربیت شوند، بیان کرد: رشد منفی جمعیت خطرناک است، زنان و مردان هر دو باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

آیت‌الله حسینی با اشاره به نگاه اسلام به زنان و جایگاه ارزشمندی که زنان دارند، گفت: باید امکانات مورد نیاز تفریح و ورزش زنان فراهم شود.

وی بیان کرد: دولت‌ها در طی این چهار دهه از عمر انقلاب، اقدامات خوبی برای بانوان انجام دادند اما باید بیشتر شود، پارک بانوان، ورزشگاه و فضای مناسب در اختیار زنان قرار گیرد تا با روانی آرام بتوانند فرزندان شایسته تربیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار