بالاخره انتقادات و گلایه های فرماندهان انتظامی کارساز شد و اقدامات اولیه در دستور کار قرار گرفت و مکان کنترل ورودی و خروجی استان جانمایی شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 05 April 2022

"چند سال است که در دو شورای مواد مخدر و مبارزه با قاچاق کالا پیگیر ایجاد پست‌های ایست و بازرسی بوده ایم و مصوبه ملی ان را هم گرفته ایم که باید به صورت ثابت و سیار راه اندازی و فعال شود ، اما جزئیات دلیل عدم اجرای آن را فعلا مطرح نمی‌کنم ، ولی باید عنوان کنم که ما مطالبه گر ایجاد این پست‌های بازرسی هستیم. انتظار داریم که دستگاه‌هایی که در خصوص ایجاد پست‌های ایست و بازرسی مسئولیت دارند، وظایف خود را انجام دهند ضمن اینکه پلیس در خصوص تامین تجهیزات و نیروی انسانی وظایف خود را انجام خواهد داد. همه دستگاه‌های مسئول باید وظایف خود را در راستای کاهش تصادفات انجام دهند و به خدا و وجدان خود پاسخگو باشند که در این تصادفات از بین رفتن هر فردی از یک خانواده مخصوصا اگر نان آور خانواده باشد چه آسیب‌هایی بر خانواده و جامعه وارد می‌شود!"
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،این سخنان قابل تامل سردار مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که از یک مطالبه ۵ سال اخیر نیروی انتظامی استان در مراسم تودیع و معارفه پلیس راهور استان سخن می گوید !مطالبه ای که سال ها بی جواب ماند تا خروجی آن تبدیل بسیاری از جاده های استان به جاده مرگ باشد .!(اینجا
نا امنی نجات بخش در جاده های کهگیلویه و بویراحمد !
خبر خوب !
بالاخره انتقادات و گلایه های فرماندهان انتظامی کارساز شد و اقدامات اولیه برای راه اندازی پست ایست و بازرسی در دستور کار قرار گرفت و مکان ایست بازرسی کنترل ورودی و خروجی استان با حضور فرماندار دنا و فرمانده نیروی انتظامی جانمایی شد تا ناامنی برای شوتی ها و قاچاقچیان ، منجر به امیدواری به نجات خودروها و خانواده ها در مسیرهای ارتباطی استان شود.
بنابر این گزارش هیئتی از استانداری، فرماندهی ناحیه انتظامی استان با همراهی فرماندار دنا، فرماندهی نیروی انتظامی دنا، بخشدار پاتاوه از نقاط خروجی استان در حوزه بخش پاتاوه جهت استقرار ایست بازرسی بازدید به عمل آوردند.
کورش درخشان زاده در حاشیه این بازدید که از خروجی کریدور جنوب به شمال دهستان سادات محمودی انجام گرفت گفت: هر از چند گاهی در مسیر یاسوج به اصفهان شاهد از بین رفتن عزیزانی هستیم که به دلیل تردد بی‌امان خودروهای شوتی و حمل بار قاچاق بوده و باعث رعب وحشت در بین مردم و مسافران شده است.
درخشان زاده عنوان کرد: جوان می‌تواند دنبال شغل برود ولی باید راه صحیح آن را پیدا و از طریق راههای قانونی آن هم بدون اینکه امنیت و آرامش جاده ای را برهم زد به کسب و کار پرداخت.
فرماندار دنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خطرات جاده ای و تماس های مکرر خانواده های آسیب دیده از تلفات جاده‌ای، گلوگاه خروجی استان در شهرستان دنا قفل و با هدف جلوگیری از قاچاق کالا و بیشتر از همه چیز امنیت و آرامش جاده ای ایست بازرسی شبانه روزی مستقر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار