قابل توجه استاندار و نماینده کهگیلویه
نکته مهم‌تر اینکه علاوه بر ۲۰۰ میلیارد ریال پول نقد تخصیص داده شده و موجود در حساب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای بیمارستان چرام، ۱۳۰ میلیارد ریال دیگر هم تخصیص داده شده که جمعا ۳۳۰ میلیارد اعتبار نقد برای این پروژه موجود است !
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹ 09 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در روز‌های نخستین سال جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم در مجلس اولین سفر خود در سال ۱۴۰۱ را به شهرستان چرام داشتند که در پایان این سفر، شبانه بازدیدی از بیمارستان چرام به عنوان جنجالی‌ترین پروژه سال‌های اخیر این شهرستان داشتند.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این بازدید خطاب به استاندار گفت که این پروژه همزمان با پروژه احداث بیمارستان باشت کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد و بیمارستان باشت به سرانجام رسید، اما بیمارستان چرام هنوز در این وضعیت مراحل ابتدایی مانده است!
موحد خواستار تعیین تکلیف وضعیت این بیمارستان شده بود ضمن اینکه پس از این بازدید وی به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که هر چند روز یکبار پیگیر این بیمارستان باشم.
فیلم / سخنان موحد در خصوص پروژه بیمارستان چرام
در این بازدید شبانه، اما سخنان مسئولین هم قابل توجه بود! در حالی که گفته می‌شد ۲۰۰ میلیارد ریال پول نقد در حساب دانشگاه در یکی از بانک‌های استان موجود است، اما به دلیل سهل انگاری دانشگاه علوم پزشکی در حال برگشت خوردن است، مسئولین این دانشگاه اعلام کردند که نه این پول برگشت نخواهد خورد، اما رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به این مسئولان اعلام کرد که اینگونه نیست و اگر در زمان قانونی این اعتبار جذب نشود، همانند دیگر اعتبارات جذب نشده برگشت خواهد خورد!
پس از اعتراضات شدید موحد و سخنان پیمانکار و مسئولین علوم پزشکی، استاندار خطاب به مسئولین دانشگاه اعلام کرد که پس از پایان تعطیلات نوروزی، باید اقدامات سریع در دستور کار قرار گیرد!
حال با گذشت ۲۰ روز از فروردین ماه پیگیری‌های تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که هیچ اقدامی صورت نگرفته است ضم اینکه برای وضعیت موجود این بیمارستان با توجه به زمان کم باقی مانده تا زمان قانونی جذب اعتبارات سال گذشته، هر روز ارزشی بسیار بالا دارد!
نکته مهم‌تر اینکه علاوه بر ۲۰۰ میلیارد ریال پول نقد تخصیص داده شده و موجود در حساب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای بیمارستان چرام، ۱۳۰ میلیارد دیگر هم تخصیص داده شده که جمعا ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار نقد برای این پروژه موجود است که به نظر می‌رسد با سهل انگاری عجیب دانشگاه علوم پزشکی در حال برگشت خوردن است و معلوم نیست چرا باید اجازه داد این همه اعتبار به این راحتی برگشت بخورد؟!
با توجه به حساسیت موضوع و طولانی شدن روند اجرایی این پروژه در کنار وعده های مسئولین استان و قول نماینده مردم در مجلس برای پیگیری ویژه ، تابناک کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهد نمود تا ضمن پیگری عملکرد متولیان در این خصوص در گزارشات بعدی شفاف سازی وضعیت پروژه را با بیان جزئیات پیگیری کند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
این همه ۳۳۰ میلیارد که برا چرام نیست عزیز دل درضمن نگاه بیمارستان باشت کنید یه زایمان هم توش انجام نمیشه
فقط فقط پول بیت المال هدر رفته جون دل
اگه تونستید روزی در بیمارستان چرام با وضع کم جمعیت ونبود امکانات
یه عمل آپاندیس انجام بدید شرط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
چرا ۳۳۰ میلیارد ریال برای چرام هست ضمنا این از ۵۰۰ میلیارد ریال مصوب سفر رئیس جمهور هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار