ساعاتی پیش کارکنان استانداری کهکیلویه و بویراحمد در محوطه استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند این در حالی است که نامشخص بودن وضعیت معاونت توسعه، به حاشیه جدید استانداری تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 17 April 2022

ساعاتی پیش کارکنان استانداری کهکیلویه و بویراحمد در محوطه استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.
یکی از معترضان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد هدف از این تجمع را اعتراض به وضعیت حقوق خود اعلام کرد و گفت : با وجود پایین بودن حقوق فوق العاده ویژه کارکنان هم از حقوق ما حذف شده است.
این معترض افزود : پس از انجام تجمع یکی از مدیران حوزه مالی در جمع معترضین حاضر شد و وعده انعکاس درخواست تجمع کنندگان را داد.
یکی دیگر از معترضان به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت : متاسفانه در این شرایط نبود معاون توسعه هم بر مشکلات افزوده است!
وی معتقد بود در صورت وجود معاونت توسعه، چنین مشکلاتی پیش نمی آمد و حتی در صورت داشتن حق امضای یکی از مدیران حوزه مالی هم بخشی از مزایا به نحوی تامین می شد.

فیلم بالا از تجمع کارکنان فرمانداری باشت حکایت دارد که نشان از دامنه دار بودن این اعتراضات دارد .
نکته بسیار مهم که می تواند هشداری برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشد عدم تعیین معاون توسعه است که کم کم ایجاد حاشیه می کند.
معاونت توسعه در بسیاری از دستگاه ها عملا نظم دهنده و مدیریت کننده همه حوزه های دستگاه است و قاعدتا در استانداری هم همینگونه باید باشد.
نکته تاسف برانگیز این است که با وجود گذشت چندین ماه از انتصاب احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، همچنان وضعیت این معاونت مهم در ابهام است.
این عدم انتصاب، زمزمه هایی از اختلافات سیاسی در مجموعه معرفی کننده مدیران در استان را جدی تر کرده است و برخی اعلام می کنند که بخش عمده ای از زمان به دلیل مباحث سیاسی پیرامون شورای شهر گچساران از دست رفت و به دلیل اصرار بر توازن منطقه ای مورد نظر استاندار، معاونت توسعه همچنان لاینحل مانده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار