فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم به کلاهبرداری ۱۶۰ میلیارد ریالی با استفاده از چک های جعلی در استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 08 May 2022

 

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت پرونده های قضائی از سوی تعدادی از دامداران عشایر استان مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با خرید احشام و ارائه چک های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق موضوع و همچنین رصد شبانه روزی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: متهم در بازجوئی های اولیه به خرید ۲ هزار رأس احشام از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین کلاهبردای از تعدادی از عشایر استان های خوزستان، لرستان،چهارمحال بختیاری به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

مصطفایی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند كه افراد كلاهبردار معمولا با ظاهري آراسته و با چرب زباني طعمه هاي خود را شناسايي مي کنند؛ مردم می توانند با هوشياري در برابر پيشنهادهاي وسوسه انگيز مالي، زمينه جرم را از شيادان سلب کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندانی که با این شيوه و شگرد مورد کلاهبرداری واقع شده اند خواست: جهت پیگیری به پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار