در بازدید میدانی فرماندار لنده مطرح شد؛
فرماندار شهرستان لنده از پروژه جاده لنده -الگن بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶ 11 May 2022

لنده-چاروسا، پروژه ای که دوباره فعال شد+تصاویر

خروج از بن بست جاده ای مطالبه ای است از سوی مردم لنده که سالهاست عنوان میشود و تکمیل جاده ی ارتباطی به سمت منطقه ی چاروسا از جمله ی مطالباتی است که می تواند کمک بزرگی به مردمان هر دو منطقه نماید.

پروژه ای که به نقل از فرماندار لنده از اولویت های شهرستان محسوب میشود و فرماندار در تلاش است این پروژه در کنار جاده ی لنده-دهدشت "تراب به بهره برداری برسد.

به گزارش تابناک، فرماندار لنده با حضور در محل پروژه جاده لنده - الگن، از نزدیک  شرایط و مشکلات این پروژه را بررسی و پیگیری کرد.

جلال دانش در این بازدید گفت:  جاده ارتباطی لنده-الگن به طول ۹ کیلومتر است که در فاز اول ۶ کیلومتر آن زیر سازی و کار ابنیه آن تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص ۶ میلیارد اعتبار و تزریق به این پروژه افزود: فاز اول از سمت الگن شروع در دست اجراست و در مرحله بعد کار زیر سازی و ابنیه ۳ کیلومتر باقیمانده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت موضوع خروج از بن بست جاده ای شهرستان گفت: هم جاده لنده به چاروسا از مسیر الگن و هم جاده لنده - تراب - دهدشت بسیار مهم هستند و تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این دو جاده خواهم کرد.

لنده-چاروسا، پروژه ای که دوباره فعال شد+تصاویر

 

لنده-چاروسا، پروژه ای که دوباره فعال شد+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار