در طرح نهضت ملی مسکن؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان ساخته می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 15 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده ظهر یکشنبه در نشست پیگیری فرایند احداث مسکن در استان، افزود: باید تلاش‌ها به کار گرفته شود طرح نهضت ملی مسکن در همه نقاط استان شتاب بگیرد.

وی با بیان اینکه عمده متقاضیان استان در شهر یاسوج هستند، اظهار داشت: در تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج به حریم جنگل‌های اطراف شهر تعرض نشود.

احمد زاده گفت: در شهر یاسوج ۷۹ هکتار در ۹ نقطه شهر پیش بینی شده که در حال بررسی و ارزیابی است.

احمد زاده به تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان اشاره کرد و افزود: جانمایی‌ها در همه شهرهای استان به اندازه لازم مشخص شده است.

استاندار با بیان اینکه دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان منابع برای خرید زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کشور اختصاص داده است، گفت: باید تلاش کنیم تا از این مبلغ، زمین به اندازه لازم برای مسکن به خصوص در شهر یاسوج خریداری کنیم.

احمدزاده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان و اداره کل راه و شهرسازی باید در تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز و آماده کردن زیر ساخت‌ها سرعت عمل بالا و اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برای خرید زمین طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج که اغلب برای مسکن جوانان است سریعاً اقدام کنند.

احمدزاده تصریح کرد: افزون بر ۵۶ هزار نفر متقاضی مسکن در استان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر آنها در شهر یاسوج هستند.

استاندار با بیان اینکه، سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن چهل هزار واحد در طول چهار سال می‌باشد، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده هر سال باید ده هزار واحد مسکن در استان احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار