امام جمعه دهدشت خواستار اشد مجازات متخلفان از تعزیرات، دادستانی، اصناف و صنعت و معدن شد و گفت: با کسی مماشات نکنید، جای تاسف است برخی جریان انقلابی برای متخلفان میانجیگری می‌کنند؟ دست از این اصرارهای بی‌مورد بردارید و اجازه دهید با فساد مبارزه شود
کد خبر: ۱۰۴۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 20 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت خواستار اشد مجازات متخلفان از تعزیرات، دادستانی، اصناف و صنعت و معدن شد و گفت: با کسی مماشات نکنید، جای تاسف است برخی جریان انقلابی برای متخلفان میانجیگری می‌کنند؟ دست از این اصرارهای بی‌مورد بردارید و اجازه دهید با فساد مبارزه شود.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی سیاسی جمعه دهدشت، دنیا را محل عبور عنوان و اظهار کرد: هر روز زنگ قافله مرگ بصدا در می‌آید و ما هم عازم این سفر خواهیم شد، بهترین توشه برای این سفر الهی و ماندگار تقواست چرا که عاقبت برای اهل تقواست.

وی افزود: سختی دنیا ما را گول نزند و فراموش نکنیم خدای عزوجل انسان اهل تقوا را می پذیرد.

امام جمعه دهدشت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما امروز در نقطه قانونی جنگ شناختی و اداراکی در ابعاد مختلف قرار گرفته‌ایم گفت: دشمن با دجال زمان خود و لشکر سواره و پیاده‌اش در حال القا کردن افکار مردم بسوی ناکارآمدی نظام در مسئله اقتصادی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: زمانی می شود از ناکارآمدی سخن گفت که مسئولان به وظیفه اصلی خود عمل کنند و اگر موفقیت حاصل نمیشد جریان اقتصادی ناموفق بود.

وی با بیان اینکه مشکلات ما محصول عدم توجه به نسخه اصیل انقلاب اسلامی در گفتمان ولایت است بیان کرد: اگر سالیان سال صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مورد توجه قرار میگرفت و برخی که امروز همراه با دشمن فریاد می‌زنند و اینقدر غربگرایی نمیکردند، الان اوضاع این نبود.

وحدانی‌فر گفت: در جنگ شناختی و ادارکی یک نقطه جعلی دروغین است که تنها راه مشکلات اقتصادی را روابط با اروپا و آمریکا می‌دانند، زمان پهلوی منحوس هم مشکلات فراوان بود آیا مشکل آن وقت هم مشکل با اروپا و آمریکا داشت؟ قذافی را برکنار کردند آیا انرژی‌اش را به آمریکا نداده بود؟ صدام نوکر عمله اینها نبود؟ بن علی بن سلمان‌ها نبود؟ اوکراین با حمایت اینها وارد جنگ شد آیا نمی‌بینید؟ اوضاع و احوالشان چطور است.؟

وی اظهار کرد: در این نبرد شناختی هم رسانه‌های استکباری و عوامل داخلی و برخی افراد جاهل نادان به این گزاره غلط دامن می‌زنند و راه مشکلات را در ارتباط با آمریکا می‌دانند، این همان تصور غلطی است که هر سال کشور را معطل آن کرده است، آزموده را آزمودن خطاست.

 

امام جمعه دهدشت گفت: برخی افتخار میکنند سرباز غرب و استکبار هستند مراقب این گزاره‌ها و کدهای غلط باشیم.

وحدانی‌فر امتیازات مردمی سازی یارانه‌ها را یادآور شد و از پایان قاچاق کالاهای اساسی با اصلاح ارز ترجیحی، تامین امنیت غذایی و پایان وابستگی مردم به دلار را از جمله این امتیازات عنوان و تصریح کرد: اگر این روزها عده‌ای فریاد وامصیبتا سر میدهند نگران قشر مستضعف نیستند بلکه جلوی رانت و فساد آنها گرفته شده است.

وی خواستار اشد مجازات متخلفان از تعزیرات، دادستانی، اصناف و صنعت و معدن شد و خاطرنشان کرد: با کسی مماشات نکنید، جای تاسف است برخی جریان انقلابی برای متخلفان میانجیگری می‌کنند؟ دست از این اصرارهای بی‌مورد بردارید و اجازه دهید با فساد مبارزه شود.

وحدانی‌فر با بیان اینکه آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه ثابت کرد برای مقابله با فساد هیچ ابایی ندارد گفت: دولت مقابل فساد بایستد و ما مردم هم حمایت میکنیم برای اینکه این اژدهای هفت سر از بین برود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی کاری پیش نبرد گفت: حال آمده معیشت مردم را گرو گرفته، اما با حمایت مردم انقلابی از این گردنه هم عبور خواهیم کرد و دشمن را به عقب خواهیم راند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار