ضاربین تعدادی از پرسنل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دو‌پشته دشتروم که جهت کارخانه بازیافت زباله درحال احداث شبکه بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 23 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از پرسنل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد  در منطقه دو‌پشته دشتروم جهت کارخانه بازیافت زباله درحال احداث شبکه بودند که حوالی ساعت ۱۶عصر روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱ توسط فرد یا افرادی از ناحیه مختلف بدن مورد ضرب وشتم قرار گرفتند.

معاون دادستان مرکز استان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت موضوع بعد از اطلاع از بروز این حادثه، دستورات قضایی لازم در خصوص شناسایی، دستگیری، توقیف خودرو ی متهمان و کشف وضبط ابزار و آلات ارتکاب جرم به مامورین نیروی انتظامی استان ابلاغ و در کمتر از ۲۴ساعت طی عملیاتی  ازسوی ماموران ناجا_یگان امدادیاسوج، دونفراز متهمان دستگیرو خودروهای آنها به همراه دوقبضه سلاح گرم شکاری ومهمات آن ونیز سلاح سرد پنجه بکس،باتوم وزنجیر کشف وتوقیف شد.

اسماعیل مسعودی کوشک  بیان داشت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی ونیروی انتظامی است از عملکرد مطلوب پرسنل نیروی انتظامی استان و دستگاه های امنیتی  به جهت شناسایی ،دستگیری وتوقیف خودروی متهمان در کمترین زمان ممکن به صورت ویژه تقدیر و تشکر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار