معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از اردوگاه فرهنگی و تربیتی این اداره در آبشار یاسوج خواستار تسریع در رفع مشکلات این اردوگاه فرهنگی برای استفاده فرهنگیان و دانش‌ آموزان شد.  
کد خبر: ۱۰۴۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 23 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد گفت:طبق تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری یاسوج باید طراف این اردوگاه به منظور تفکیک آن از ابنیه ها و زمین های اطراف دیوار حائل کشیده شود.

 

 سبحانی نژاد از شهرداری خواست تا در اسرع وقت نسبت به انجام تعهدات خود عمل کند.

 وی، اردوگاه‌های دانش آموزی را مکانی امن برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول سال دانست و افزود: اثر تربیتی یک اردوی فرهنگی تفریحی بر روی دانش آموزان چنان عمیق است که تا سال‌ها بر صفحه ذهن آنها باقی می‌ماند،پس باید نگاه ویژه تری نسبت به توسعه و تجهیز این اماکن داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، بر حفاظت و صیانت از اموال اردوگاه فرهنگی تربیتی آموزش وپرورش در آبشار یاسوج تاکید کرد و بر استراد اموال آن که در گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته است تاکید کرد.

 

وی در پایان، از بی مهری صورت گرفته به اردوگاه فرهنگی آموزش و پرورش در آبشار یاسوج در گذشته انتقاد کرد و خواستار برنامه ریزی برای بهبود وضعیت این اردوگاه برای استفاده دانش آموزان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار