نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار یک جنگ جهانی 8 ساله علیه ایران راه انداخت.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 24 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد که در محل سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی به همت مردم و به رهبری امام موجب شد تا ایران از چنگال استبداد و استعمار و تحقیر های آنها رها شود و اتفاق بزرگی در آن قرن صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انقلاب به رهبری یک عالم فرزانه و حکیم بزرگ و سیاستمدار دانا و فقیه و مرجع عالیقدر به پیروزی رسید و آرمان ها و اندیشه های بزرگ جهانی وی عالمگیر شد.

امام جمعه شهر یاسوج که در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر سخن می گفت یادآور شد: انقلاب ایران اسلامی مانند یک بمب اتم همه کاخ‌های مستکبران عالم را درهم شکاند از مستضعفان و محرومان عالم حمایت کرد و هر جا صدای مظلومی را شنید به یاری او شتافت.

این استاد حوزه های علمیه تصریح کرد: هم قبل از انقلاب و هم بعد از آن و در روزهای آغازین پیروزی نهضت دشمن تحرکات زیادی کرد و دیدیم که در 8 سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه ایران به راه انداخت و این انقلاب در برابر تمام جبهه استکبار ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

وی افزود: صدام بعثی هرچه نیاز داشت از آنها گرفت و جنگ بزرگی را علیه ملت ایران تحمیل کرد و به صراحت می گفتند به دنبال تسخیر کل ایران هستند تا سرزمین ویران و سوخته را بر جای بگذارند.

حسینی گفت: اگر دست آنها به همین یاسوج ما و تهران و سایر نقاط می‌رسید قتل عام و کشتار بی رحمانه به راه می انداختند آمده بودند تا عزت و شرافت و استقلال ما را در هر بکشند اما مردم به فرمان امام و با نفس قدسی آن عالم بزرگ در صحنه حضور پیدا کردند و با امدادهای غیبی خرمشهر آزاد شد و امام فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و پیروزی های پی در پی نصیب ملت ایران و شکست نصیب جبهه استکبار شد.

وی افزود: با این پیروزی لرزه بر اندام دشمنان ملت افتاد ملتی که با دست خالی در شرایط سخت و دشوار کاری بزرگ انجام داد آنها ما را در شعب ابی‌طالب قرار داده بودند و امام این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و اکنون تبدیل به توسعه و قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا شده است امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی کاخ های عالم را در هم نوردیده کشوری که در دوران قاجار و رژیم پهلوی از تحقیر چیز دیگری نصیب آن نشده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار