دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران خبر داد:
با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران قاتلی از چوبه دار نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ 26 May 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز قاتلی  از چوبه دار نجات یافت.
 حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این اجرای بخشش و گذشت حضور داشت با اعلام این خبر در ادامه اظهار داشت: در آستانه ی شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، بنیانگذار مکتب فقه جعفری با وساطت این جانب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران، رئیس دادگستری شهرستان، قاضی ناظر زندان و اجرای احکام این دادسرا و اعضای شورای تأمین، اعضای سفیران صلح و شورای حل اختلاف اولیای دم، از حق خود که اجرای قصاص نفس بود گذشتند و این فرد از چوبه ی دار نجات پیدا کرد و به زندگی برگشت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع که بین 2 خانواده، که در سال 1395 در این شهرستان رخ داد، جوانی به قتل رسید.
حجت الاسلام ادیبان دادستان شهرستان گچساران درپایان ضمن تشکر از اولیاء دم مقتول و همه کسانی که در این ایثار و گذشت و برگزاری نشست هایی با خانواده مرحوم جعفر کرمی قوام آباد سفلی تلاش نمودند، تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار