باقری نژاد با تاکید بر ترغیب اولیای بی سواد به فراگیری علم و دانش توسط مدیران مدارس افزود: مدیران مدارس در امر شناسایی، جذب و آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان باید تلاش ویژه ای از خود برای تحقق این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 26 May 2022
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی در استان گفت:مهمترین رسالت و ماموریت سواد آموزی، شناسایی اولیای بی سواد،جذب و ارزشیابی آنها است.
سید حمزه باقری نژاد با تاکید بر ترغیب اولیای بی سواد به فراگیری علم و دانش توسط مدیران مدارس افزود: مدیران مدارس در امر شناسایی، جذب و آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان باید تلاش ویژه ای از خود برای تحقق این مهم داشته باشند.
وی نقش مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان در مباحث آموزشی و تربیتی  را امری مهم و ضروری برشمرد و عنوان کرد: مدیران مدارس می توانند ضمن گفتگو و تعامل با والدین دانش آموزان آنان را به استفاده  از بستر مناسب ایجاد شده در سازمان نهضت سوادآموزی و فراگیری علم ، ترغیب کنند.
باقری نژاد از مدیران مدارس خواست تا با شناسایی،جذب و اخذ مدارک لازم نسبت به نام نویسی اولیای بی سواد در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.
سیدجلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت :برای اجرای بهتر و سریعتر این طرح ،راهبران آموزشی  آماده همکاری با حوزه سواد آموزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار