باحضور مردم ومسئولین
با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئول دفتر نمایندگی سپاه فتح و فرماندهان نواحی مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی بازسازی واقعه غدیر در شهرستان لنده برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 03 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدبا حضور فرمانده سپاه فتح، مسئول دفتر نمایندگی سپاه فتح و فرماندهان نواحی مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی بازسازی واقعه غدیر در شهرستان لنده برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی سلام دنا؛ عصر دیروز مراسم بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی تعزیه‌خوانان برتر شهرستان لنده و با حضور مسئول حوزه نمایندگی و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه فرماندار و مسئولان و به همت سپاه ناحیه لنده در دشت بن شهرستان لنده برگزار شد.

غدیر حساس‌ترین فراز تاریخ؛ غدیر یک اتفاق نیست، غدیر مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام اسلام است. غدیر دست ما را در دست پیامبر می‌گذارد و پیامبر دست ما را در دست صاحب غدیر (علی علیه السلام)، تا با دست گیری او راه هدایت و رستگاری از ضلالت و گمراهی جدا شود .غدیر پیامی الهی و کتابی همیشه گشوده است، تا ما پیوسته در آن نظر کنیم و راه و روش زندگی را از آن بیاموزیم و به نشانه ی ایمان و وفاداری مسئولیت ابلاغ آن را به دیگران در این عصر و در زمان‌های آینده بر عهده گیریم.

بر ماست که غدیر را دوباره بیابیم و بیشتر از گذشته با آن آشنا شویم و پیام غدیر را با زدودن گرد و غبار خستگی سال‌های سخت و طاقت‌فرسا از ذهن و زبان کج ‌وی‌ها و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها نجات بخشیم تا همگان بدانند و دوباره بدانیم که غدیر حساس‌ترین فراز تاریخ است و علی بن ابی طالب و فرزندانشان تا امام مهدی (عج) تنها چراغ هدایت و خورشید فروزان سعادت امروز و هر روز انسان و انسانیت‌اند.

آری غدیر با تمام غرض‌ورزی‌ها و تحریف‌ها و دشمنی‌ها، به دلیل روشنی و وضوح و دلالت و تواتر اسنادش سند همیشه زنده تاریخ و حماسه جاودانی است که بعد از چهارده قرن به دست ما رسیده که حتی مدعیان مکتب خلافت را نیز به نقل و روایت وا داشته است. بی شک اهمیت ابلاغ پیام غدیر بر هیچ کس پوشیده نیست اما بالاترین عظمت و اهمیت غدیر مدیون شخصیت والای امیر اهل ایمان امیر المومنین علی (ع) است.

زمان غدیر، مکان غدیر، اصحاب غدیر، کلام غدیر، بیعت غدیر، الهی بودن غدیر و علی (ع) این رخداد بزرگ را در جایگاهی مهم و حساس از تاریخ قرار داده و سبب ماندگاری و جاودانگی آن شده است . آری غدیر امروز زنده است زیرا امام غدیر زنده است و امامت مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام غدیر در سیمای پر مهر آخرین وارث غدیر امام زمان (عج) متجلی است و بر ماست که این پیام را سینه به سینه در ذهن و جانمان زنده نگاه داریم و عصر به عصر و نسل به نسل آن را به آیندگان انتقال دهیم.

امروز و شور و شعور و حرارت وصف‌ناپذیری در میان مردم ولایتمدار شهرستان لنده به نظاره نشستیم و دیدیم حضور گرم و صمیمی مردم ولایتمدار را در مراسم بازسازی واقعه غدیر که با هنرمندی هنرمندان صاحب نام این شهرستان چگونه و با چه شور وصف‌ناپذیری برگزار گردید. امروز بار دیگر مردم شهرستان لنده ولایتمداری و عشق به اهل‌بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/فارس

خبرگزاری فارس: بازسازی واقعه غدیر در شهرستان لنده + تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار