رئیس بیمارستان بی بی حکیمه خبر داد:
بخشایی : در سال جاری آمار تولد نوزاد در این بیمارستان کاهش و آمار سزارین با توجه به داشتن بخش ای وی اف ،بارداری خطرناک بعضی از مادران،مشکلات نازایی و ورود بیماران خارج از شهرستان به این بیمارستان ۴۰درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ 15 June 2022

 رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران در گفتگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: در سال جاری آمار تولد نوزاد در این بیمارستان کاهش و آمار سزارین با توجه به داشتن بخش ای وی اف ،بارداری خطرناک بعضی از مادران،مشکلات نازایی و ورود بیماران خارج از شهرستان به این بیمارستان ۴۰درصد افزایش پیدا کرده است.
دکتر بخشایی بیشترین مراجعه کنندگان به این بیمارستان را از شهر دهدشت عنوان کرد و افزود: ۵۰درصد از بیماران ما از خارج استان و حتی از کشور عراق بوده که همه آنها با توجه به خدمات ارائه شده توسط بیمارستان نتیجه مطلوب گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: مهمترین خدمات این بیمارستان انجام ای وی اف،میکرو انجیشین، انجام ای وی اف با تخمک اهدایی،انجام ای وی اف با جنین اهدایی، انجام ای وی اف با رحم اجاره ای وتعیین جنسیت قبل از بارداری می باشد.
بخشایی بیان داشت: در این بیمارستان خدمات عنوان شده را خودم به تنهایی به نسبت مراکز های دیگر که چند نفر می باشد ارایه و مریض ها دست به دست نمی شوند که نتیجه کار به نسبت خوب بوده و تقریبا با آمار جهانی برابری می کند.
وی در رابطه با هزینه خدمات این مرکز عنوان کرد: هزینه تخمک کشی و انتقال جنین طبق تعرفه دولتی و با ساپورت بیمه ها انجام می شود.
بخشایی از نبود خیر در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار داشت: ما دستگاه اتو کلاو بیمارستان را خریداری کردیم اگر این دستگاه در هر شهرستان و استان دیگری بود یک روزه پول آن جمع آوری می شد ولی اینجا هیچ خیری ما را حمایت نکرد.
وی یکی از وظایف روسای بیمارستان ها را جذب خیرین عنوان کرد و گفت:با اینکه خیری در این شهر از ما حمایت نکرده ولی ما مجمع خیرین سلامت را در این بیمارستان تشکیل و ماهیانه خودم و بعضی از پرسنل های این مرکز پولی را واریز که به بعضی از بیماران فقیر و بی بضاعت کمک و تعدادی از وسیله های بیمارستان را خریداری می کنیم.
ریس بیمارستان بی بی حکیمه آمار باروری در این مرکز را بین ۴۰تا ۵۰در صد عنوان کرد و افزود: گر چه آمپول های ما به بیماران در این مرکز به واسطه خارجی بودن آن گران می باشد ولی هزینه خدمات دیگر مانند تخم کشی برای کسانی که بیمه دارند ۵تا۶میلیون می باشد ولی همین کار در بیمارستان های شیراز تا ۱۶میلیون برای بیمار هزینه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار