نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و خیرین استان و کشور در مجتمع فرهنگی گلستانی های مقیم مرکز و با حمایت مجمع خیرین ازدواج کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 15 June 2022


به گزارش تابناک ،نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و خیرین استان و کشور در مجتمع فرهنگی گلستانی های مقیم مرکز و با حمایت مجمع خیرین ازدواج کشور برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تشکر از حضور هم استانی های مقیم مرکز و حمایت آنان در این نشست و همچنین قدردانی از برگزار کنندگان این جلسه به اهمیت امر ازدواج در اسلام و جامعه و ضرورت پرداختن به آن توسط همه دلسوزان پرداخت و گفت: ازدواج باید آگاهانه باشد تا هم باعث تحکیم خانواده شود و هم کاهش طلاق را در پی داشته باشد.
سید جواد هاشمی مهر مسئولیت اجتماعی افراد جامعه را تلاش در جهت ترویج ، تسهیل، تشکیل و تحکیم خانواده عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین و موثرترین کار در حوزه ازدواج بحث آموزش چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج است که باید به این امر مهم بیش از پیش توجه شود.
وی ازدواج را بزرگترین و مهمترین حادثه زندگی انسان دانست و گفت: باید همه ساز و برگها برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده مهیا شود و از جوانان حمایت ویژه بعمل آید.
هاشمی از آمادگی استان برای حمایت از طرحهای ازدواج آسان و سامان گرفتن قشر جوان خبر داد و گفت: دولت مردمی و انقلابی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در تسهیل امر ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان گام برمی دارد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه خیران استان تقاضا نمود برای اجرای این امر الهی، سنت نبوی(ص) و سیره فاطمی(س) که نقش بسیار مهمی در بقای نسل، آرامش و تعادل روحی و جسمی و سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد تلاش موثر نمایند.

برگزاری نخستین همایش مجمع خیرین ازدواج استان در تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار