رئیس پلیس راهور شهرستان چرام: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با موتورسیکلت آرامش مردم را به وحشت بیندازند. توقیف موتورسیکلت متخلفان در دستور کار.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷ 16 June 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس پلیس راهور شهرستان چرام گفت : مردم از ما آسایش می‌خواهند و نمی‌توانیم اجازه تردد و تخلفات متعدد به موتورسیکلت‌هایی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند در سطح معابر بدهیم.
سرگرد افسری افزود: اینکه عده‌ای بخواهند در سطح معابر به‌ صورت فردی و گروهی اقدام به تردد با موتورسیکلت فاقد پلاک ، پلاک مخدوش ، فاقد گواهینامه ، فاقد بیمه نامه و یا حرکات نمایشی و تک چرخ ، امنیت مردم را به خطر  بیندازند برای پلیس قابل قبول نیست.
وی گفت: اگر پلیس به وظیفه قانونی خود در مورد توقیف و برخورد با ناهنجارهای این گروه از موتورسیکلت‌ها عمل می‌کند ، این درخواست و مطالبه‌گری مردم است و شهروندان این موضوع را از پلیس راهور تقاضا می‌کنند.
سرگرد افسری ادامه داد : چرا باید شهروندان نیمه‌های شب از خواب بپرند چون فردی یک موتور خریده و با دوست خود و با صدای ناهنجار در معابر تردد می‌کند و آسایش و امنیت شهروندان را به هم می‌زند.
وی با بیان اینکه برای ما، جان و امنیت مردم  بسیار مهم است تصریح کرد: حال آنکه کسی بخواهد امنیت را برهم بزند پلیس با آن برخورد می‌کند. پلیس هم اکنون برخورد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک ، پلاک مخدوش ، فاقد کلاه ، فاقد گواهینامه ، فاقد بیمه‌نامه را در سطح شهرستان شروع نموده است .
وی گفت: در همین  خصوص جلسه آموزشی برای خانواده‌ها برگزار شد تا نقطه نظرات ، آسیب‌ها و تحلیل‌هایی که از رفتارهای پرخطر می‌تواند در این حوزه ایجاد شود بررسی که امید است با تداوم این آموزش‌ها اصلاح رفتار صورت گرفته و شهرستان شاهد کاهش رفتارهای پرخطر باشد.
سرگرد افسری با بیان اینکه پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد ، خاطر نشان کرد ضمن توقیف موتورسیکلت سواران متخلف ، این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد چرا که برهم زدن نظم و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و ما مطالبات شهروندان را پیگیری می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار