امام جمعه دهدشت در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد خواستار تسریع‌بخشیدن و رفع مشکلات پروژه‌‌های آبرسانی کهگیلویه به جهت بهبود توسعه کشاورزی و رونق گردشگری و توسعه اقتصادی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 16 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد با توجه به بحران آب و کشت برنج در دهدشت، چرام و لنده اظهار کرد: به جای کشت‌‌های غرق‌آبی، کشت خشکه را ترویج دهیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در طرح‌های کشاورزی و صنعتی مجوز چاه تعطیل هست، خواستار مجوز چندین احداث چاه برای طرح‌های اقتصادی کشاورزی در دهدشت شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به چهار شهر خوب پیش می‌رود اما می‌شود سرعت آن‌ها را بیشتر کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ایجاد سدهای سرپری و کوهبرد را باعث جهش اشتغال و تولید در کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: بهره‌برداری از این سدها علاوه بر تولید و اشتغال در بحث گردشگری منطقه کمک شایانی می‌کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در حومه غربی دچار بحران آب هستیم گفت: احداث این سدها برای تقویت آب‌های زیرزمینی حومه غربی بسیار موثر است.

وی خواستار توجه مدیرعامل منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد نسبت به پروژه‌های آبی چاروسا و دیشموک شد و گفت: اگر مشکلات آبی این منطقه حل شوند، از قِبَل باغات آن‌ها، رونق اقتصادی خوبی در این مناطق ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار