رئیس هیئت سوارکاری استان از درخشش سوارکار استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری خبر داد .
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 18 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرشاد نگین تاجی افزود : رقابت‌های سوارکاری استقامت ملی و قهرمانی لیگ کشور روز‌های ۲۶ و ۲۷ خرداد ماه به‌میزبانی سنندج برگزار شد که در پایان که در رده ۸۰ کیلومتر سرعت آزاد کشوری دنیا قربانی جزو نفرات برتر بود که با توجه به رتبه به دست آمده وی به رده ۱۰۰ کیلومتر کشور صعود کرد.
نگین تاجی گفت: ۴ شرکت کننده از استان در این مسابقات حاضر شدند که علیرغم تلاش خوب این سوارکاران، اما در رده ۴۰ کیلومتر به علت تغییر قوانین بین‌المللی سوارکار زمان کم آورد ودررده ۶۰ کیلومترهم هردو سوارکاربه علت بالا بودن ضربان قلب اسب از دور مسابقه خارج شدند و نتوانستند موفقیتی به دست آورند.
بر اساس این گزارش، تیم سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد با سرپرستی، نادر طالبی، مربی رحمان قربانی، سوارکاران: دنیا قربانی با اسب تندر ۸۰ کیلومتر، یوسف نجاتی با اسب جولان ۶۰ کیلومتر، مجید عباسی با اسب شاهپور ۶۰ کیلومتر، شیما قربانی با اسب اورامان ۴۰ کیلومتر و همراه پرویز درودگر و عبدالرضا نجاتی در این مسابقات حاضر شدند.
لازم به توضیح است این رقابت‌ها با حضور ۸۰ سوارکار از استان‌های سراسر کشور در مسافت‌های ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر استقامت در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار