امام جمعه دهدشت خطاب به فرماندار!
امام جمعه دهدشت از شهدا به عنوان هویت و تاریخ ما نام برد و گفت: فرماندار، نهادهای متولی را موظف به ساماندهی گلزار شهدا کند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 20 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهداء دهدشت، از شهدا به عنوان امامزاده‌گان زنده نام برد و اظهار کرد: زیبنده نیست که والدین شهدا به دلیل تجهیز نبودن وسایل سرمایشی و گرمایشی نتوانند عزیز خود را زیارت کنند.

امام جمعه دهدشت از شهدا به عنوان هویت و تاریخ ما نام برد و تصریح کرد: فرماندار به نهادهای متولی دستور دهند ساماندهی گلزار شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی دفاع مقدس را سند جمهوری اسلامی عنوان و افزود: اگر امروز در عرصه‌های علمی و عملی در دنیا حرفی برای گفتن داریم به شهدا و دفاع مقدس بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار نگاه ویژه برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا شد و بیان کرد: همان کاری که سازمان‌های متناظر برای گلزار شهدای یاسوج انجام دادند، برای دهدشت هم انجام دهند و یک بازه زمانی مشخصی را تعیین کنند.

امام جمعه دهدشت خواستار ترویج گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت شد و گفت: بنیاد شهید با راه‌اندازی کرسی ثابت روایتگری‌های دفاع مقدس از ظرفیت عظیم ایثارگران برای ترویج این گفتمان استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار