انتخاب، تعیین اعضاء و تشکیل ستاد نماز جمعه به عهده امام جمعه در هر منطقه است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 20 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این استان در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سرفاریاب انتخاب و تعیین اعضاء و تشکیل ستاد نماز جمعه را از اختیارات شخص امام جمعه در هر منطقه عنوان کرد و گفت: هیچ کس در هیچ جایگاه و مسئولیتی حق دخالت در این موضوع را ندارد.

حجت الاسلام عبودی هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های همه گروه‌ها و طوایف در زمینه‌های مختلف را یادآور شد و جلوگیری از اختلاف و حاشیه سازی که در نهایت موجب ضرر و زیان مردم خواهد شد را گوشزد کرد.

وی در پایان برنامه‌های تروریستی و هجمه‌های سنگین تخریبی و توهین آمیز منافقین و سلطنت طلب‌ها در سال‌های اخیر علیه ستاد‌ها و ائمه جمعه را ناشی از اهمیت و جایگاه مهم این پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین مردم دانست.

امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه از حضور مردم متدین و مذهبی سرفاریاب در نماز‌های جمعه و همراهی و استقبال خوب آنان از مراسمات و برنامه فرهنگی در دو سه ماه اخیر قدر دانی کرد.

حجت الاسلام زارعی پور ستاد نماز جمعه را کاملاً مردمی و تریبون نماز جمعه را فرصتی برای رسانه‌ای کردن و پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم دانست .

در این جلسه حجت الاسلام سید، ولی باقری به عنوان مسئول ستاد و حجت الاسلام آردم مسئول دفتر امام جمعه معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار