رئیس اداره منابع طبیعی باشت خبرداد؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت و بستری شدن ۲ مامور نیروی انتظامی و یک جنگل بان این شهرستان توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 20 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا، سید حمید حسینی درگفت گو با ایلنا از گچساران گفت: متاسفانه شب گذشته، دو مامور نیروی انتظامی و یک جنگل بان توسط قاچاقچیان چوب در یکی از ارتفاعات شهرستان باشت بشدت مصدوم شدند که یکی از ماموران نیروی انتظامی هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.

وی با تشریح اتفاق تلخ رخ داده، اظهار داشت: جنگل بانان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه ماموران نیروی انتظامی شهرستان باشت موفق به کشف وضبط ۲ تُن چوب  تَر از قاچاقچیان چوب در یکی از ارتفاعات جنگلی این شهرستان شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این عملیات، چهار مامور با قاچاقچیان چوب درگیری جدی پیدا کردند که دو مامور نیروی انتظامی و یک جنگل بان مصدوم شدند.

حسینی با بیان اینکه قاچاقچیان چوب در این ارتفاعات با سنگ و چوب باعث آسیب و مصدومیت ماموران پلیس و جنگل بان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت شدند، یادآورشد: یک مامور کلانتری هم اکنون در بیمارستان بستری و قاچاقچی اصلی این درگیری شناسایی اما هنوز دستگیر نشده است.

به گزارش ایلنا، شهرستان گرمسیری باشت در ۱۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار