معاون مُشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب سرپرست دفتر مدیریت مصرف این معاونت خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 21 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، " سیدحسین عادلی نسب" در آئین معارفه سرپرست دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه برخی آمارهای مصرف برق در این استان، اظهارداشت: پیک بار تابستان امسال نسبت به سال های گذشته بسیار حساس تر شده است.

 

 

وی کاهش نزولات جوی را نسبت به سال قبل یکی از دلایل کاهش تولید برق در کشور دانست و خاطرنشان کرد: همراهی مشترکین جهت جلوگیری از افزایش مصرف در تابستان امسال یک امر بسیار ضروری است.

 

 

معاون مُشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند روز گذشته و براساس آمارهای ارائه شده از سوی توانیر، این شرکت در تحقق برنامه های مدیریت بار از 21 درصد به 79 درصد رسیده ایم و در روزهای آینده بطور حتم این آمار، شتاب بیشتری به خود می گیرد.

 

 

عادلی نسب با بیان اینکه در سهمیه مدیریت بار برخی تعرفه ها از سهمیه اختصاصی بالاتر رفته ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی مشترکین، شاهد تابستانی بدون اعمال برنامه های مدیریت مصرف باشیم.

 

 

به گزارش تابناک، در پایان این آئین، طی حُکمی از سوی "جمال مُعتمدی زاده" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، "علی بخشی" بعنوان سرپرست دفتر مدیریت مصرف این شرکت منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار