به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برخی کالا‌ها و اجناس باید به قیمت قبل یعنی ۳۱ اردیبهشت ماه امسال برگردد.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 22 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اتاق اصناف استان در جلسه اتاق اصناف که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شده بود با بیان اینکه در استان سی و سه هزار واحد صنفی فعال وجود دارد، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد ۵ اتاق اصناف و ۷۹ اتحادیه فعال وجود دارد.

ارشدی با بیان اینکه یک حلب روغن ۵ کیلویی به قیمت ۳۹۹هزار تومان مغازه دار فروخته می شود و او باید این روغن را به قیمت ۴۰۶ هزارتومان به دست مصرف کننده برساند، افزود: این موجب شد تا خرده فروشان بازار معترض و گلایه مند باشند. 

قیمت برخی کالا‌ها و اجناس باید به قیمت قبل برگردد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: دغدغه امروز بازاریان به حق است و این شرایط نیازمند یک فرصت برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایی است که سران قوا اعلام کردند.

براتعلی صالحی با بیان اینکه بیشتر کاسبان شهر یاسوج منصف هستند، افزود: با کاسب نماها و کسانی که قصد اختلال در بازار را داشته باشند به جد برخورد می شود. 

وی گفت: برخی از کارگاه‌های تولیدی به صورت غیر قانونی قیمت کالا و اجناس خود را افزایش دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: به غیر از چهار قلم کالای اساسی و کالا‌های وابسته باید قیمت همه کالا‌ها و اجناس به تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگردد.

صالحی افزود: با این طرح برگشت قیمت کالا‌ها به قیمت قبل، بازار روز‌های آرامی را در انتظار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار