مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد;
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: گفتمان سازی و گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی مهمترین راهبرد برای اجرایی سازی این سند است.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 25 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در جمع کارکنان‌ اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تلاش ما حرکت آموزش و پرورش بر مدار آرمان های انقلاب اسلامی و نظام است، گفت: آموزش و پرورش باید خود را به صورت یک نظام تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی، به معنای واقعی کلمه نشان دهد .
آحسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه در دولت پیشین عده ای به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند افزود:آموزش و پرورش ما باید از الگوی خاص خود استفاده کند و این مهم در سند تحول بنیادین مطرح شده است.
وی نظام تعلیم و تربیت بر مبنای اکسیر انقلاب اسلامی را ضروری خواند و گفت: دولت سیزدهم با راه اندازی قرارگاه جهادی به منظور تحول در بدنه این سازمان بدنبال تحقق اجرای کامل سند تحول بنیادین است.
آقای عزت خواه رسالت خطیر آموزش و پرورش را تربیت انسان هایی بر مبنای ارزش‌های الهی ، دینی و فرهنگ اصیل و ناب ایرانی برشمرد و افزود:تحقق این مهم مستلزم همکاری و مشارکت همه جانبه تمامی دستگاههای متولی و خانواده ها است.
وی دوری آموزش وپرورش از هرگونه حواشی و پایه گذاری مدیریت مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب را از مهمترین رویکردهای این اداره بیان کرد و گفت:باید با تعهد و مسئولیت پذیری و همچنین با ایجاد تعامل با معلمان، اولیاء دانش آموزان و نخبگان به سمت اجرایی کردن این سند به معنای واقعی کلمه گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار