اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با توجه به افزایش دما در خصوص آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 26 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل محیط زیست این استان گفت: با پیش بینی کارشناسان هواشناسی هفته جاری در سراسر کشور، گرمای شدید پدیده جوی غالب مناطق به ویژه در جنوب کشور خواهد بود.

اسلام جاودان خرد افزود: بر اسای این پیش بینی، استان‌های گرمسیری کشور دمای بسیار بالایی را در این هفته تجربه می کنند، از طرفی شدت این گرما در روزهای پایانی هفته یعنی پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه گرم شدن هوا، زمینه آتش سوزی جنگل و مرتع را  فراهم آورده و بسیار خطر ناک است؛ از مردم خواست در این هفته مواظب طبیعت استان باشند و در صورت وقوع هرگونه آتش سوزی، در لحظات نخست که زمان طلایی مهار آتش است ضمن اطلاع رسانی به موقع خودشان برای مهار آتش اقدام کنند.

جاودان خرد ادامه داد: نیروهای محیط زیست به صورت شیفت بندی و شبانه روز مواظب و آماده باش هستند، اما اگر مردم کنار ما نباشند امانت نسل های آینده به خطر خواهد افتاد.

مدیرکل محیط زیست استان گفت: طبیعت دوستان گزارش زیست محیطی را با شماره ۱۵۴۰ بدون پیش شماره با مسئولان محیط زیست گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
وقتی تفکری خطرناک به پیشرفته ترین علوم و فنون زمان مجهز شود، اتش زدن جنگلها و انتشار گاز متان باهدف گرم کردن کره زمین و کاهش بارندگی و مرگ میلیونی ماهیها و سونامی و سیل و زلزله و طوفان و فعال کردن اتشفشانها و انتشار ویروسهای خطرناک و گسترش ناامنی و دیگر اتفاقات فاجعه امیز رخ خواهند داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار