اولین یادواره شهدای پد خندق با تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 26 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رضا پارسیان‌نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره، گفت :امروز توفیق خدمت به افضل بندگان خدا یعنی خانواده شهدا حضور داریم و خدمت می‌کنیم، خانواده شهدا سند افتخار و عزت هستند اما مشکلاتی دارند.

پارسیان نژاد با بیان اینکه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی؛ استاندار درصدد شناسایی و حل مشکلات خانواده شهدا هستند، افزود: امروز شاهد گرفتاری، تبعیض، نابرابری در خدمات هستیم امروز فرزندان رزمندگان «پد خندق» دچار مشکلاتی در استخدام هستند که باید جبران شود اما با یاری هم در این راستا اقدام خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه امروز در خانواده شهدا وظیفه «مطالبه گری» خواهیم داشت و نیازهای آنها را دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: اولین یادواره عملیات پد خندق برگزار شد. اما ادامه برنامه‌های پد خندق را خواهیم داشت دیدار یادگاران عملیات پدخندق با رهبر انقلاب یکی از مهمترین برنامه‌ها است.
وی بیان داشت : در شرایط فعلی برای حل مشکلات چاره‌ای جز وحدت و انسجام و یکپارچگی نداریم.
پارسیان نژاد گفت: سپاه در کنار ما و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور دارد و نقش و حضور آنها در برنامه‌های شهدا مهم و اثر گذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار