نیکویی زاده شهردار  دهدشت گفت :در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری عملیات آسفالت و زیر سازی خیابان های سطح شهر با جدیت در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 28 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی زاده شهردار  دهدشت گفت :در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری عملیات آسفالت و زیر سازی خیابان های سطح شهر با جدیت در حال انجام است.

شهردار ادامه داد:یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری ها را در ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری دانست و اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت و و معابر و خیابانهای شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری ها محسوب می شود.

نیکویی زاده شهردار دهدشت گفت :در راستای بهسازی معابر به منظور تسهیل در رفت و آمد و برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین بهبود سیما و منظر شهری ۲۵ هزار متر مربع از سطح معابر خاکی شهر دهدشت تاکنون زیرسازی و آسفالت شد.

نیکویی زاده با اشاره به اینکه در این طرح کوچه و خیابان هایی وجود دارد که از اوایل انقلاب تا کنون هیچ عملیات زیرسازی و آسفالت در آن ها صورت نگرفته است گفت: در اجرای این طرح قریب به ۸۰ هزار متر مربع معابر خاکی در شهر دهدشت را آسفالت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:خیابان های ۱۸۰ دستکاه،کوی کارکنان ،۶۰دستگاه،رواق،آموزش و پرورش و گلزار انجام شد و معابر دیگر نیز به زودی اسفالت و بهسازی خواهند شد.

نیکویی زاده در بازدید از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهر دهدشت تأکید کرد: همه شهروندان حق برخورداری از مزایای با کیفیت شهری را دارند از این رو بر مبنای اصول توسعه متوازن شهری عزم مناسب سازی و آسفالت کوچه‌های نیازمند مسطح سازی را داریم.

شهردار در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان افزود: شهروندان نیز می توانند مشکلات آسفالت معابر و نیاز به لکه گیری خیابان های محل سکونت خود را به اطلاع شهرداری برسانند تا رسیدگی به درخواست ها بنا به اولویت در فهرست برنامه های جاری شهرداری قرار گیرد و ما بتوانیم با فراهم کردن شرایط شاهد ارتقای کیفیت آسفالت معابر شهر دهدشت باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیوجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
درود بر شهردار محبوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار