در جمع خبرنگاران مطرح شد
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور بوده و دنبال برنامه مهارت محور و نیاز محور است.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 29 June 2022

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در ۷ مرکز علمی کاربردی این استان آغاز شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی نوری پور روز سه شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون از یکم تیرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا هفتم تیرماه آماده دارد که تا چهاردهم تیرماه تمدید شده است.

وی اظهار کرد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته از مقطع کاردانی به بالا محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد. برای کسانی که فاقد مدرک کاردانی برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند و می‌توانند مدرک خود را تا شهریور ماه تحویل دهند و فارغ‌التحصیل شوند امکان ثبت نام وجود دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پذیرش دانشجو از ۱۴ تیرماه مقطع کاردانی به مدت یک هفته شروع می‌شود و احتمال تمدید وجود دارد. با مدرک دیپلم امکان ثبت نام وجود دارد.

نوری پور ادامه داد: متقاضیان ثبت نام در مراکز علمی کاربردی استان می‌توانند با شماره گیری# ۲۳۵۶۸۹*۶۶۵۵* از رشته‌های این دانشگاه اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حدود پنج هزار دانشجو در ۷ مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر یاسوج، دو مرکز در شهر گچساران و یک مرکز در شهر دهدشت وجود دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه در ۵۵ رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته و ۷۰ رشته کاردانی در حال تحصیل می‌باشند.

نوری پور تصریح کرد: حدود ۴۰۰ استاد در مراکز این دانشگاه بصورت حق التدریس مشغول به تدریس هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی دنبال رفتن به سمت دانشگاه نسل سوم و کاربرد محور بوده و در حال حرکت به سمت دانشگاه نسل چهار است، ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور بوده و دنبال برنامه مهارت محور و نیاز محور است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این دانشگاه در سطح کشور و استان مجوز دارد که دوره‌های پودمانی را برگزار کند و در پایان گواهی تحصیلی به شرکت کنندگان اعطا کند.

نوری پور تاکید کرد: در زمینه راه اندازی رشته‌های فنی و مهندسی در سطح استان ضعیف هستیم که واحد‌های صنعتی می‌توانند برای راه اندازی مرکز علمی کاربردی اقدام کنند. در صورت متقاضی واحد شرایط آماده راه اندازی مراکز علمی کاربردی با توجه به نیاز استان در زمینه خدمات اجتماعی، هنر، صنعت، کشاورزی هستیم.

 وی اظهار کرد: بیشتر استقبال دانشجویان در مراکز علمی کاربردی استان از رشته‌های HSE، حقوق، امور اداری و نفت و گاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار