سخنگوی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد:
تامین برق پایدار حوزه های آزمونی کنکور در این استان و فراهم نمودن بسترهای آرامش روحی و روانی آینده سازان در این آزمون، از مصارف بی رویه برق جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 29 June 2022

ضرغام علی بازی در گفت و گو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به آمار منتشر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آزمون سراسری کنکور در  ۱۰۴ حوزه امتحانی در شهرستانها و مناطق 13 گانه استان پیش بینی شده که 70 حوزه این آزمون مربوط به شهرستان های شش گانه گرمسیری و 34 حوزه دیگر مربوط به شهرستان های سه گانه سردسیری است.


وی با بیان اینکه براساس این آمار، حدود 16 هزار داوطلب آزمون کنکور از امروز چهارشنبه تا پایان روز شنبه یازدهم تیرماه در استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف تحصیلی با هم به رقابت خواهند پرداخت، اظهارداشت: تامین برق پایدار و فراهم نمودن بسترهای آرامش روحی و روانی داوطلبان و دست اندرکاران این آزمون از وظایف همگانی و نیازمند مشارکت گسترده مردم در همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان است.


مُدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای برگزاری آزمون، براساس اعلان سازمان هواشناسی نیز شاهد افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان بویژه مناطق گرمسیری خواهیم بود که این افزایش دما بطور حتم میزان مصرف برق را نسبت به روزهای گذشته بیشتر می کند.


علی بازی با تاکید بر کاهش میزان مصرف برق در روزهای برگزاری کنکور در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مشترکین، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این استان این روزها از مرز 440 مگاوات در استان در حال عبور بوده که نشان از رشد مصرف دارد.


وی گفت: ساعات پیک برق در استان 13 تا 18 در روز و 20 تا 24 شب است که با افزایش دما و افزایش احتمالی مصرف برق، بطور حتم نیازمند همراهی گسترده مردم در مدیریت مصرف برق برای تامین پایدار انرژی برای حوزه های آزمونی کنکور هستیم.

سخنگوی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر به حداقل رساندن مصارف برق از سوی مُشترکین در این استان، یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق آمادگی کامل همکاری با برگزار کنندکان آزمون کنکور سراسری در این استان را دارد اما مدیریت مصرف برق و کاهش مصارف آن از سوی مشترکین می تواند در تامین برق حوزه های آزمون نقش اول را داشته باشد.

علی بازی افزود: از مردم استان مصرانه می خواهیم در کاهش مصرف برق، داوطلبان آزمون کنکور و خانواده های آینده سازان این مرز و بوم را در روزهای جاری همراهی کنند تا بتوانیم در کنار هم و با آرامش، آزمونی منظم و بدون دغدغه برگزار کنیم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار