تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بعد از شکست پروژه رقیب سازی از درون و طرح نام قوام فروزان برای رقابت با غلامرضا تاجگردون در گچساران وباشت ،اصولگرایان گچساران به علی فولادی‌وندا ماموریت دادند تا به ارزیابی خود برای رقابت با کاندیدای اصلاح طلبان در گچساران وباشت بپردازد
کد خبر: ۱۰۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 04 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل ازآبشار نیوز،درپی دهگردشیهای پیش انتخاباتی فولادی وندا کاندیدای اصولگرای گچساران، گزارشهایی جالب از اردوگاه بهم ریخته اصولگرایان گچساران به بیرون درز مینماید.

بعد از شکست پروژه رقیب سازی از درون و طرح نام قوام فروزان برای رقابت با غلامرضا تاجگردون در گچساران وباشت ،اصولگرایان گچساران به علی فولادی‌وندا ماموریت دادند تا به ارزیابی خود برای رقابت با کاندیدای اصلاح طلبان در گچساران وباشت بپردازد .

دراین حال برخی گزارشات که از درون تشکیلات اصولگرایان گچساران وباشت به بیرون درز نموده حاکی از تلاش اصولگرایان این حوزه برای متقاعد کردن حاجی محمد موحد نماینده اسبق حوزه کهگیلویه برای ثبت نام در گچساران میباشد.

این درحالی است که تا لحظه تنظیم این گزارش ، موحد پاسخ خاصی را به این درخواست نداده است اما شواهد حاکی از تمایل وی برای کاندیداتوری در گچساران وباشت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار