یادداشت
آنچه که از ابتدای این دوره هرچند وقت یکبار در رسانه‌ها از زبان نماینده و یا مسئولان ارشد استانی شنیده و خوانده شده است اختصاص فلان مبلغ به فلان طرح و پروژه در اقصی نقاط حوزه آن هم مبالغ درشت؛ که امیدوار به تحقق هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 30 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی طی یادداشتی آورده است : پیشنهاد موحد؛ اشتغال پایدار
موحد؛ اعتبارات امسال با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست ، این جملات گزیده سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ که ظاهراً دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان بیان داشته است.
ظاهرا از این جهت که در ابتدا قرار بر علنی بودن جلسه بوده و حتی زمان و مکان آن به اطلاع خبرنگاران جهت حضور رسیده بود، اما به یکباره کیفیت آن به غیرعلنی تغییر پیدا کرد که طبیعتاً روابط عمومی استانداری باید رفع ابهام نماید؛ بنابراین از آنجاییکه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مستقل، محتوای جلسه را پوشش نداده اند در صحت و سقم اخبار منتشره جای تشکیک وجود دارد، اما بنا را بر صحه می‌گذاریم و ذکر چند سوال و شبهه که امیدواریم نماینده محترم کهگیلویه سنت شکنی کرده و پاسخگو باشد.
آنچه که از ابتدای این دوره هرچند وقت یکبار در رسانه‌ها از زبان نماینده و یا مسئولان ارشد استانی شنیده و خوانده شده است اختصاص فلان مبلغ به فلان طرح و پروژه در اقصی نقاط حوزه آن هم مبالغ درشت؛ که امیدوار به تحقق هستیم.
اما متاسفانه گزارشی از وضعیت میدانی آن مخابره نمی‌شود و در عمل نیز چیزی عیان نیست بجز اندک پروژه‌هایی که شدت عملیات اجرایی آن‌ها در دور قبل اظهر من الشمس بود نظیر؛ آب رسانی به ۴ شهر و شهرستان بهمئی از سد کوثر، گازرسانی‌ها و ... که اکنون حرکت لاک پشتی آن‌ها علیرغم تبلیغات گسترده در خصوص تخصیص نیز مشهود است، برخی پروژه‌ها نیز کاملا تعطیل و به اغما رفته اند از جمله؛ باند اضطراری و نیروگاه سیکل ترکیبی و دیگری نیز در حالت مرگ و حیات است (سد آبریز) و ...
جناب آقای موحد
عمده دلیل مخالفان شما بی توجهی محض جنابتان به امورات عام المنفعه، زیر ساختی، بلند مدت و پایدار است. همان که اکنون به وجود و لزوم آن اقرار دارید.
نماینده محترم ادوار
جوری صحبت نفرمایید که انگار اولین دوره حضور خود را در مجلس تجربه می‌کنید!
وقتی می‌فرمایید اعتبارات این دوره (البته بر روی کاغذ) با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست یقین بدانید که در ایتدا نوک پیکان را به سمت خود نشانه رفته اید چرا که ۴ دوره (۱۶ سال) آنهم به اعتراف همگان در بهترین دوران وفور پول و اعتبار، نماینده مردم بوده اید.
حتما می‌دانید اکنون نسبت به آن موقع تومنی صد تومن نه، بلکه هزار تومن و بیشتر شده است . آیا پاسخی، توضیحی توجیهی دارید. آیا فکر نمی‌کنید که باید در پیشگاه خدا و ملت عذرخواه باشید.
جناب نماینده
عکسی از جنابعالی که در حال فریاد زدن هستید بدون از هیچ توضیحی از سوی دفاتر، مشاورین و رسانه هایتان، اما از جانب هوادارانتان که معتقدند مطالبه گری در خصوص سد آبریز بوده است فضای حقیقی و مجازی را به ستوه آورده است!
حال بفرمایید چرا در آن ۱۶ سال که چنین حرکاتی خریدار داشت افتخار عمل ندادید و در عوض سکوت محض پیشه کرده بودید و هیچگاه نمایش قابل قبولی از خود در مجلس نشان ندادید؟
بدانید که امروزه چنین حرکات نمایشی نه تنها هنر نیست و بهاء و خریدار ندارند بلکه نشان از ضعف است و از آن به عوامفریبی و رسیدن به ته خط نیز تعبیر می‌شود.
جناب آقای موحد
علاوه بر انتظار پاسخگویی و شفافیت در خصوص موضوعات فوق الذکر، پیشنهاد می‌شود حقوق متقابل مردم و حاکم را در سخنان ائمه هدی خاصه در تفاسیر قرآن و نهج البلاغه مطالعه و نتیجه گیری بفرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار