تلاش می‌کنیم تا همه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از جاده و آب آشامیدنی برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 02 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار در همایش فرمانداران گفت: با وجود شرایط سخت گذر بودن، پراکندگی روستا‌ها و تنش آبی، اما برنامه ریزی لازم در تامین اعتبار از محل‌های مختلف مورد توجه است و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا همه روستاهای استان تا پایان امسال از جاده و آب آشامیدنی برخوردار شوند. 

سید علی احمد زاده با تاکید بر اینکه بر قول ها و وعده هایی که در سفر رئیس جمهور به مردم داده شده پایبند هستیم افزود: از فرماندار جهادی و انقلابی انتظار می رود در مراجعات و ارائه خدمات به مردم بدون نگاه سیاسی، سلیقه ای، جناحی، قومی و قبیله‌ای عمل کنند. 

استاندار به فرمانداران توصیه کرد : ابقاء یا تغییر بخشداران و مدیران ادارات مورد تاکید است اگر لازم می‌دانید که بخشداری یا مدیری ابقا شود اعلام کنید و اگر نظر به تغییر دارید تا پایان تیر ماه امسال تکلیف مشخص و اقدام شود.

احمدزاده تاکید کرد: مدیران استانی برای سفر به شهرستان ها و انجام ماموریت حتما باید با فرمانداران هماهنگ شوند.

استاندار به مسئله امنیت تاکید کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از امن‌ترین استان‌های کشور است، اما باید تلاش شود تا ضریب امنیت در استان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: برای تامین تجهزات و خودرو فرمانداری‌ها اعتبار اختصاص داده شد و مسئله رفاه کارکنان هم مورد توجه خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت قانون ایثارگران تاکید کرد و گفت: در جذب نیرو‌ها قانون رعایت شود و سهمیه خانواده‌های معظم ایثارگران و رزمندگان مورد توجه جدی باشد.

در این نشست فرمانداران مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند که از سوی استاندار برای رفع آن‌ها تدابیر و دستورات لازم ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار