مدیر عامل ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه برگزاری مراسم چهلم پدری در شهر یاسوج، صرف آزادی یک زندانی شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 03 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل ستاد دیه این استان گفت: خانواده مرحوم سید ساعد موسوی پور با مراجعه به ستاد دیه ، هزینه ای که برای صرف مراسم چهلم این مرحوم کنار گذاشته بودند در عمل خیر خواهانه به حساب ستاد واریز و با آن یک زندانی غیر عمد از زندان آزاد شد.

علی احمدی افزود: این خانواده معتقد بودند که انجام کار نیک و خداپسندانه ای نظیر آزادی یک زندانی و شاد کردن اعضای یک خانواده بهترین هدیه برای پدر مرحوم شان است.

وی با بیان اینکه در زندان های استان 173 نفر زندانی محکوم مالی وجود دارد که منتظر کمکهای خیران و نیکوکاران هستند افزود: با کمک خانواده مرحوم موسوی فردی با بدهکاری مالی در زندان مرکزی به سر می برد از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشت.

وی تصریح کرد: ستاد مردمی دیه استان یک مؤسسه غیر انتفاعی است که با کمک‌های خیرین و نیکوکاران تشکیل شده تا زندانیان و محکومین غیر عمد که در زندان بسر برده و تمکن مالی برای آزادی ندارند از زندان آزاد شوند؛ لذا از هموطنان و خیرین و نیکوکاران درخواست می‌شود برای توشه آخرت و ترویج این امر خداپسندانه جهت نشاندن گل لبخند بر لبان خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد کمکهای نقدی خود را به ستاد دیه استان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار