استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: اربعین آبروی نظام و کشور است و باید همه دستگاه ها و سازمان با تمام توان برای این برگزاری این کنگره مهم و در تراز ملی تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 03 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در دیدار معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو با حضور بسطامی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بحث آبرسانی به روستاهایی که مشکل آب دارند با جدیت تمام در حال پیگیری است، افزود: آبرسانی به روستاهای استان ایلام با قرارداد وزارت نیرو و با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر کار میدانی تمامی مدیران برای حل مسایل و مشکلات مردم، افزود: روستاهایی که مشکل آب دارند با جهاد آبرسانی و نگاه مثبت وزیر نیرو و معاونان به استان حل و فصل می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: از ابتدای حضور در ایلام جلسات متعددی برای پیگیری آبرسانی به روستاهایی که مشکل دارند، برگزار شده است.

وی بر لزوم اهتمام دستگاه های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین در استان تاکید کرد و گفت: اربعین آبروی نظام و کشور است و باید همه دستگاه ها و سازمان با تمام توان برای این برگزاری این کنگره مهم و در تراز ملی تلاش کنند.

وی با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه استان برقرار است و باید مدیران آب ظرفیت بالای نمایندگان در مجلس برای توسعه استان بهره گیرند.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش و پیگیری های استاندار ایلام در امور آبرسانی و برق استان و همچنین تامین آب پایانه مهران گفت: وزارت نیرو با همه توان درخواست ها و نیازهای استان در بحث آبرسانی را پیگیری و اقدامات لازم نیز اتخاذ خواهد شد.

احمد حیدری افزود: پست برق موقت راه اندازی شده و با راه اندازی پست برق دائم در مهران طی یک سال آینده تا ۲۵ سال آینده این منطقه مشکل برق نخواهد داشت.

وی گفت: اکیپ های از ماشین آلات، تانکر سیار ، امدادرسانی و اکیپ فنی آب و برق بر اساس نیاز و درخواست استان در مهران مستقر خواهند شد.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه علاوه بر آب پایدار، ۲ سوله برای ذخیره آب در پایانه موجود است، گفت: یک سوله دیگر نیز در آینده نزدیک ایجاد می شود که در این سوله ها ۱۵ میلیون بطری آب ذخیره می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار