معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان: با وجود پیگیری ها اقدامی در خصوص جابجایی سازمان بسیج کشاورزی انجام نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 03 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش این استان در جلسه تجلیل از بازنشستگان و مدیر این هنرستان گفت: واقع شدن بسیج کشاورزی سپاه فتح استان با وجود ارباب رجوع زیاد در طول روز متناسب با فضای درس، تحصیل و مدرسه نیست و باید مسئولان‌ متولی به فکر جابجایی آن باشند.

محمد جمالی آرند افزود: مدیرکل های پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی با وجود پیگیری ها اقدامی در خصوص جابجایی و انتقال سازمان بسیج کشاورزی انجام نداده اند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با تعامل خوب آموزش وپرورش، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اقدامات ارزنده ای برای رفع مشکلات این هنرستان انجام گرفته است افزود: با وجود همه این تلاش‌ها و خدمات انجام شده، اما همچنان تا رسیدن آن به شرایط مطلوب فاصله دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، متناسب سازی فضا و محیط هنرستان کشاورزی با رشته های کشاورزی را ضروری دانست و از مرکز تحقیقات کشاورزی خواست تا بیش از پیش برای زیباسازی آن تلاش کند.

جمالی با بیان اینکه توسعه رشته های کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این بخش یک ضرورت است گفت: با مستقل شدن و محصور شدن فضای این هنرستان می توان در این زمینه رشته های کشاورزی را توسعه داد.

در پایان این آیین از بازنشستگان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار