مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۹ اداره دولتی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 03 July 2022

قطع برق ۹ اداره پر مصرف در گچساران و کهگیلویه بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف

 

 

برق ۹ اداره پُرمصرف در کهگیلویه و گچساران قطع شد/ ۲ اداره برق بی برق شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۹ اداره دولتی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق خبرداد.


به گزارش تابناک ، جمال معتمدی زاده در حاشیه حضور در مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید براینکه کارشناسان فنی این شرکت تا نیمه های شب در مرکز پایش، میزان مصرف برق مشترکین را رصد و ارزیابی می کنند، اظهارداشت: در یازدهمین روز از تیرماه جاری، متاسفانه ۹ اداره دولتی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه، الگوی مصرف برق را رعایت نکرده و برق آنها قطع شد.


وی گفت؛ برق ادارات برق این شهرستان ها هم متاسفانه
بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اکنون قطع و بی برق شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات تعاون روستایی، امور آب، راه و شهرسازی ، منابع طبیعی، حمل و نقل، جهاد ترویج و منابع طبیعی در شهرستان گچساران هم بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق خبرداد.


معتمدی زاده گفت؛ متاسفانه اداره آب شهرستان گچساران در یک هفته گذشته برای سومین باری است که الگوی مصرف برق را رعایت نکرده و برق آن قطع شد.

وی، رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را در ساعات پیک بار روزهای گذشته نگران کننده خواند و خاطرنشان کرد: امروز به ۳۴ اداره دیگر در این استان که در آستانه عبور از الگوی مصرف برق هستند اخطار کتبی داده شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای تامین برق پایدار مشترکین در کوتاهترین زمان ممکن، اشتراک های پُر مصرف برق قطع می شود، یادآورشد: بطور نمونه،امروز ، ادارات برق شهرستان های کهگیلویه و گچساران قطع شدند.


معتمدی زاده از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در مصرف برق خود نهایت صرفه جویی را داشته تا شاهد خاموشی و قطعی احتمالی برق برای مشترکین خانگی نباشیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار