در سفر رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مطرح شد
دکتر محمدرضا منظم؛ رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و درمان جهت بازدید از شرکت های دانش بنیانِ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین گفت و گو با مسئولین و اعضاء هیئت علمی این دانشگاه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 03 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر منظم ابتدا از باغچه گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بازدید کرد و سپس در دفاتر شرکت های دانش بنیانِ دانشگاه حضور پیدا کرد و با مدیران این شرکت ها گفت و گو و تبادل نظر کرد.
رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و درمان سپس در  نشستی با مسئولین و اعضاء هیئت علمی دانشگاه شرکت کرد.
در این نشست ابتدا دکتر امین حسینی؛ سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه در حوزه پژوهشی ارائه کرد و سپس دیگر اعضاء هیئت علمی ، دغدغه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
دکتر منظم ضمن تحلیل شرایط موجود گفت : بحث انتقال فراوری ، تجاری سازی و ملموس شدن پژوهش از مهمترین اهداف ما در این استان است. به نحوی که مردم بیشترین بهره را از این پژوهش ها در زندگی روزمره خود ببرند.
وی افزود : ما دستورالعمل هایی را تدوین کرده ایم‌ که در توزیع منابع عدالت نزدیک تر باشیم.
وی در پایان افزود: مدل حمایتی پیشنهادی ما، مدل مشارکتی است. مدلی که در آن بخش خصوصی هم حضور فعال داشته باشد و خروجی آن هم  ایجاد اشتغال زایی و تولید محصولات و ارائه خدماتی با کیفیت به نفع مردم و جامعه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار