در پی درخشش خوب رزمی کاران در دزفول
تعدادی از رزمی کاران کیک بو کسینگ WKA استان پس از موفقیت ر مسابقات کشوری ، به عضویت تیم ملی درآمدند و برای بازی های جهانی عازم کشور ایرلند خواهند شد .
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ 04 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد تیم منتخب کیک بو کسینگ WKA استان با ۲۲ ورزشکار رزمی یک داور رسمی و سرپرست تیم و همراه بامربی در مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی به میزبانی دزفول در استان خوزستان شرکت کرد.
این مسابقات از هفتم الی دوازدهم تیر با حضور ۶۰۰ ورزشکار فنی جهت عضویت درتیم ملی برگزار گردید که بر اساس نتایج پایانی ، تیم استان که منتخبی از فایتر‌های خوب یاسوجی بودند ، خوش درخشیدند .
بر اساس این گزارش ، محمد حسین طاهرپور گنجه‌ای مدال طلا و کمربند قهرمانی در رده سنی جوانان سبک لوکیک منفی ۸۰کیلو را کسب و موفق به عضویت در تیم ملی شد.
منتخبان پس از عضویت در تیم ملی ، جهت مسابقات جهانی اینده که درکشور ایرلند برگزار خواهد شد ، اعزام می شوند.
همچنین ، پدرام جلال زاده از دیگر رزمی کاران استان ، به علت اسیب دیدگی شدید پا در بازی فینال ، مسابقه را به حریف خوزستانی واگذار کرد و مقام دوم را کسب نمود، ولی به علت تکنیک و توانایی بالا به تیم ملی دعوت شد.
همچنین امیر حسین طاهرپور گنجه مقام دوم و مدال نقره در رده نوجوانان رابه گردن آویخت. علی رضا پناهی در رده نوجوانان دوم و محمد نیکفر جمعه زاده در رده سنی نونهالان سمی کنتاک اول شد و طلا گرفت.
این مسابقات در استادیوم سرباز و به علت گرمای زیاد شب از ساعت۲۰ تا ۶ صبح به مدت ۵ روز برگزاری شد که تیم یاسوج به عنوان منتخب استان به مربی گری دکتر حیدرپور که خود سابقه قهرمانی جهان درکشور لهستان ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد و از مربیان خوب کشوری است ، در این مسابقات حاضر شد .
یکی دیگر از نکات برجسته این مسابقات برای استان ، حضور افشین طاهرپور به عنوان داور ازطرف هییت رزمی استان بود که خود از رزمی کاران قدیمی است و اکنون هم به عنوان داور در رده ملی مطرح است به گونه ای که بسیاری از مسابقات حساس و فینال در برخی رده ها را قضاوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار