ملاقات هفتگی شهردار شهر دوگنبدان و مردم با حضور اعضای شورای اسلامی شهردوگنبدان، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ 05 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ملاقات هفتگی شهردار شهر دوگنبدان و مردم باحضور اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: در این ملاقات عمده مشکلات مردمی که امروز بین ارباب رجوع وشهردار رد و بدل شد در رابطه باپروانه ساخت، عوارض ساختمانی، کارهای عمرانی، مشکلات شخصی کارگران شهرداری بود که به نوبت به تک تک خواسته هاطبق قانون رسیدگی وتسریع در حل آن توسط شهردار به معاونین ودستگاههای مرتبط گوشزد شد.

غلامرضاشکوهی گفت: بیش از سی درصدمراجعین از معضل بیکاری دررنج بودند که این موارد به اداره کار مرتبط است وشهرداری هیچ اقدامی در جذب نیروی جدید نمیتواند داشته باشد زیرا پاسخگوی نیروهای مازاد جذب شده در این نهاد نیست و اداره کار باید پاسخگوی ثبت نیاز این عزیزان تا فراهم شدن بستر مناسب شغلی در شهرمان باشد.

شکوهی افزود: در این مدت بایک جمع بندی به این نتیجه رسیده ام که معضل بیکاری تنها به گچساران و استان ماختم نمیشود ویک موضوع ملی است که از زمان تشکیل دولت رئیسی وباتوجه به کارهای زیربنایی خوبی که توسط نماینده جوان و پای کار و متعهد انجام می شود امید آن می رود که در آینده نزدیک مشکل بیکاری درشهرستان گچساران بصورت چشمگیری رفع شود.

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بسیار عالی است و بنابر همدلی و وحدت اعضای شورای شهرو شهردار، رسیدن به اهداف والای عمرانی وآبادانی شهر دور از انتظار نخواهد بود.

شکوهی درپایان گفت: مابه منافع مردم بیش از هرچیز می اندیشیم.

شهردار شهر دوگنبدان در پایان این جلسه ملاقات چهره به چهره بامردم گفت: اکثر مراجعین درخواست تخفیفات مالی داشتند ومراجعین ملکی از مشکلات املاک خود صحبت کردند بیشتر خواسته های آنها زمان می برد و باید مراحل اداری را طی کند و در وقت قانونی خود حل وفصل شوند که این گره های مالی وملکی پروسه خود را بارسیدگی ما طی خواهدکرد.

دکتر رضا قشقایی گفت: بطور مثال کمیسیون ماده پنج یک سال ونیم است که تشکیل شده بود و در زمان انتصاب من اولین دوره اش روز شنبه برگزار شد،این درحالی است که بخاطر این دور برگزار شدن مادرگیرپرونده های دوسال پیش هستیم.

دکتر قشقایی گفت: ما با تعامل و اتحاد با تمامی اعضای شورای شهر و معاونین و تمامی دستگاههایی که در رسیدگی به مشکلات مردم به این پرونده ها گره می خورند امید آن داریم در باز کردن گره کار مراجعین هفتگی تا آنجا که وظیفه ی قانونی من و مصوب در قانون است کاری از پیش ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار