همانگونه که از روز گذشته در خبرها اعلام شده بود، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد که علاوه بر استقبال حضوری مسئولان استان در فرودگاه یاسوج، قالیباف یک استقبال ویژه هم از غلام رضا تاجگردون در فضای مجازی را شاهد بود. 
کد خبر: ۱۰۵۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 05 July 2022


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دقایقی پیش قالیباف با استقبال استاندار، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و برخی مدیران وارد فرودگاه یاسوج شد.
بنابراین گزارش هر چند تلاش زیادی شده که این سفر با کمترین پوشش خبری از طرف رسانه های مستقل همراه باشد اما آنچه که جسته و گریخته در خصوص اهداف سفر آمده است نشان می دهد رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی طرح‌های عمرانی همچون پروژه سد تنگ سرخ یاسوج پتروشیمی دهدشت سد چم‌شیر گچساران و چند پروژه های دیگر بازدید خواهد کرد.
 قالیباف سپس به برخی از شهرستان های استان سفر و دست آخر در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا خواهد کرد. 
استقبال ویژه تاجگردون از قالیباف در فضای مجازی
اما در کنار نا مشخص بودن دلیل واقعی سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد، غلام رضا تاجگردون نماینده قدرتمند سابق استان در مجلس شورای اسلامی که معتقد است با لابیگری برخی نمایندگان مجلس و ضعف قالیباف با رد اعتبار نامه اش از مجلس کنار گذاشته شده است با انتشار یک ویدیوی طعنه آمیز به استقبال قالیباف در فضای مجازی رفته است. 
فیلم / استقبال ویژه تاجگردون از قالیباف!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
سد تنگ سرخ!!! وای به حالت ..........وای به حال تو و نماینده ی بی کفایت بویراحمد.. این سد حکم نابودی بویراحمد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
به پاتوق و میمند چناربرم بادنگان لما ده شیخ سر بزن و عمق محرومیت تاریخی در ابعاد مختلف جاده راه بهداشت آب آشامیدنی مدرسه فنی و حرفهر ای آموزشگاه فنی خوابگاه هنرستان مدارس کتابخانه مراکز درمانی بهداشتی را ببین.فقر بیکاری سو تغذیه نبود امکانات نبود تجهیزات محرومیت گسترده را در آنجا ببین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار