سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به شروع افزایشی دوباره کرونا در استان گفت: ۱۴ درصد نمونه‌های کرونای روز گذشته مثبت بوده اند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 06 July 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،دکتر محمد غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۳۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است ۱۴ درصد موارد مثبت بودند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته درکهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمدهمچنان هزار و ۱۳۲ نفراست.

دکتر غلام نژاد اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲ نفر مبتلای قطعی و ۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار ۷۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

مجوز تزریق دوز چهارم واکسن کرونا صادر شد

دکتر محمد غلام نژاد از صدور مجوز تزریق دوز چهارم خبرداد وگفت؛ افراد ۱۸سال به بالا که شش ماه از تزریق دوز سوم واکسن آن‌ها گذشته است می‌توانند دوز چهارم را تزریق نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم و اربعین حسینی افزود: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم که حتماواکسن خود را تزریق نمایند.

تزریق بیش از یک میلیون واکسن در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۲۷۸ دوز واکسن وارد استان شده است، گفت: از این تعداد یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۷۸۴ دوز تزریق شده است.

دکتر غلام نژاد افزود: تاکنون ۹۱.۳ درصد دوز اول، ۸۳.۴ درصد دوز دوم و ۴۰.۸ درصد دز سوم را دریافت نموده اند.

دکتر غلام نژاد نیز در پایان از مردم خواست که کرونا را همچنان جدی بگیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار