آیین رونمایی از پرچم متبرک امام حسین (ع)با حضور فرمانده تیپ ۴۸فتح استان ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و مدیران ادارات در سالن شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 06 July 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیین رونمایی از پرچم متبرک امام حسین (ع)با حضور فرمانده تیپ ۴۸فتح استان ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و مدیران ادارات در سالن شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .
در این آیین فرمانده تیپ ۴۸فتح و دبیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت:با توجه به جمعیت کثیر عاشقان عصمت و طهارت در این شهرستان این پرچم متبرک به این مردم و شهرستان اهدا کردیم، گرچه این دومین پرچمی است که به شهرستان های استان واگذار شده و امیدواریم بتوانیم برای بقیه شهرستان ها از کربلایی معلا پرچم تهیه و تقدیم کنیم.
سردار حکمتیان ،ستاد بازسازی عتبات عالیات را میراث ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: عده ای از افراد به عنوان خادم اهل بیت تشخیص دادن که بقیه عمر خود را در این راه بدون حقوق،مزایا و ساختار اداری خدمت کنند.
وی با اشاره به سهم مردم استان در بازسازی ستاد عتبات عالیات بیان داشت: سهم کل کشور را بر اساس جمعیتش نفری ۷هزارو ۵۰۰ تومان در سال تعیین که به تبعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۷۵۰هزار نفری ۵و نیم میلیارد می باشد .
سردار حکمتیان رتبه استان در این سهم را ۲۱کشور عنوان کرد و اظهار داشت:متاسفانه این رتبه در سال های قبل ۳۱ و آخرین رتبه در کشور بود که با توجه به مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت در استان مایه خجالت برای ما بود که در کشور استان ما این جایگاه را داشته باشد.
وی بیان داشت: اگر فرض را بر این بگیریم که نصف جمعیت استان ما فقیر باشند و نتوانند مبلغ ۷هزارو ۵۰۰تومان را در سال پرداخت کنند ۵۰درصد بقیه مردم می‌توانند که نفری ۱۵هزار تومان و یا ۲۵درصد مردم می توانند نفری ۳۰هزار تومان پرداخت کنند، ولی عیب از بنده حقیر است که نتوانستم این مسیولیت و این خادمی را به نحو احسن انجام دهم و گرنه مردم همیشه دوستدار اهل بیت بوده و هستند.
سردار حکمتیان موکب داران شهرستان گچساران را مایه آبروی استان در کشور عنوان کرد و افزود: خوشبختانه موکب داران شهرستان با استقبال خوب از زائرین کربلا توانستند رتبه استان و شهرستان را ارتقا دهند.
وی خدمت به اهل بیت را از افتخارات مردم این استان برشمرد و گفت: خوشبختانه استان ما برای اولین بار در کشور میزبان ساخت درب باب المهدی حرم امامین عسکری هستیم که از ابتدای امسال قرار داد این پروژه منعقد شده و قریب ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیاز به حمایت مردم داریم چرا که اگر نتوانیم این پروژه را سریع تحویل دهیم پروژه های بعدی را به استان ما نخواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار