برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی:
تیم ملی هندبال جوانان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی عازم بحرین می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 11 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رقابتهای هندبال جوانان  قهرمانی آسیا  در بحرین برگزار می شود و هندبالیست های کشورمان امروز دوشنبه راس ساعت یازده و چهل دقیقه  عازم این رقابتها می شوند.

شب گذشته و قبل از اعزام تیم ملی هندبال جوانان ایران، عدل هاشمی پور با حضور در محل اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور از زحمات و تلاش های ملی پوشان هم استانی تقدیر و تشکر کرد و با اهدای لوح و هدایایی ملی پوشان هم استانی را مورد حمایت قرار داد تا با وضعیت روحی مناسب تری وارد مسابقات شوند.

در این مسابقات از باشگاه هندبال فراز بام خائیز دهدشت با چهار نماینده ، سه بازیکن به نام های مهرشاد دانشی ، علیرضا رضوانی ، شایان فرشته نژاد، دکتر امید کاظمی بعنوان پزشکیار و طاها شکوهی از تیم شرکت نفت گچساران  حضور خواهند داشت .

تیم ملی هندبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در این دوره در گروه مرگ این مسابقات با تیم‌های ملی کره‌جنوبی، عربستان و کویت  همگروه میباشد و این مسابقات از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۵ لغایت ۱۴۰۱/۵/۵ادامه خواهد داشت..

لازم به ذکر است  بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و سهمیه مسابقات جهانی به میزبانی شهر منامه کشور بحرین از تاریخ ۲۴ تیر ماه لغایت ۲ مرداد ماه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار