مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از در حال اجرا بودن ۶طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 21 July 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سعید طالبی پور امروز پنجشنبه ۳۰تیرماه ۱۴۰۱در حاشیه بازدید معاونت امور اقتصادی وزیر کشور از پروژه های گردشگری شهرستان گچساران، اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها حدود به ۴۵درصد است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها در حوزه مجتمع های خدمات رفاهی و تفریحی،مجتمع گردشگری و اردوگاه های گردشگری است.

طالبی پور مجتمع گردشگری ربیعی را از طرح های مهم سرمایه‌گذاری در شهرستان گچساران عنوان کرد و گفت: تا کنون برای اجرای این طرح حدود به ۲۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

او بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح گردشگری حدود به ۶۰میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حدود به ۴۰میلیارد ریال اعتبار نیز سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه بوده است.

طالبی پور افزود: با تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران شاهد رونق اقتصادی و اشتغال زایی خوبی برای مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار