‌مديرکل آموزش و پرورش استان
پروژه مهر جام جم و معیاری برای سنجش مدیران برای بازگشایی مطلوب مدارس در کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 25 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در دومین نشست هماهنگی پروژه مهر این استان با تاکید بر اهمیت اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدف اصلی از اجرای پروژه مهر فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش آموزان برشمرد و گفت: تمامی اقدامات، برنامه ریزی ها سازماندهی ها باید برای خلق مدرسه ای اثربخش و بانشاط برای دانش اموزان باشد.

وی افزود: تحقق و موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی و همه جانبه تمامی عوامل اجرایی آن است.

اقای عزت خواه با بیان اینکه پیش بینی‌می شود سال تحصیلی جدید با مشکلات ناشی از شیوع ‌ویروس منحوس کرونا همراه باشد گفت:تلاش می شود با فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات لازم، برنامه ریزی های دقیق ، سازماندهی های منظم،نظارت و ارزشیابی های مستمر، دغدغه های خانواده ها را در این زمینه کاهش داده و محیطی امن و آرام را برای تحصیل فرزندان آنان فراهم آورد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه کمیته های پروژه مهر باید به شکل میدانی مسائل و مشکلات را در همه زمینه ها رصد و شناسایی کنند افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق لازم است هر هفته پروژه مهر را با دقت رصد و نتیجه فعالیت ها را گزارش کنند.

آقای عزت خواه از انتخاب ناظران معین استانی به منظور بررسی فعاليت‌ های پروژه مهر آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق خبر داد و گفت:باید ره آورد جلسات پروژه مهر در مدارس منجر به ایجاد پویایی، جنب و جوش و تحرک در مجموعه شود و در نهایت این پروژه امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
اخ وبخت ایران وایرانی .مردم نان ندارن بخورن حاکمان ما به چه فکر میکند .43سال غارت ایران به اسم اسلام وامنیت کم هست بازم دست توی جیب مردم بدبخت وفلک زده ایران .قضا بلای حاکم امارات بزنه منه سر حاکمان و مسعولان نادان ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار