مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هُشدار داد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روزها بسیاری از مناطق کشور مانند سایر نقاط جهان با گرمای شدیدی روبه‌رو هستند و این گرمای شدید موجب مصرف بیشتر برق در مناطق مختلف استان شده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 28 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه دیروز به دلیل گرمای هوا، نیاز مصرف برق به ۶۸ هزار و ۵۰۰ مگاوات در ایران رسید که نسبت به روزهای گذشته افزایش نشان داد، افزود: در شرایط کنونی همراهی مردم می‌تواند در گذر از این روزهای گرم و تامین برق پایدار بسیار موثر باشد. 

 

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست تا با تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند. 

 

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور و ۲۸۵ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات برق استفاده می‌کنند که اگر هریک از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک‌ درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

 

 

  معتمدی زاده گفت:براساس آمارهای ارسال شده از دیسپاچینگ مرکز، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب تا امروز (ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۴ ) در این استان روند شتاب زده صعودی داشته است.

 

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ مگاوات بیشتر از میزان مصرف در ساعات پیک بار روز گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته ٤٨٦.٩ مگاوات و در ساعات پیک بار همان روز ٤٩٤.٥ مگاوات است.

 

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته که می طلبد مشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایط برقی نظیر کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی ، اتو ، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پرمصرف، خودداری کنند.

 

وی گفت: گچساران با ۱۷۰ و هفت دهم مگاوات بیشترین سهم مصرف و چُرام با ۳۱ و هفت دهم مگاوات کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

 

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ایران میزان مصرف برق در ایران طی ساعات پیک بار را ۶۷ هزار و ۳۶ مگاوات عنوان و تصریح کرد: میزان مصرف برق در کشور در ساعات پیک بار روز گذشته، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

 

وی افزود: روند کنونی مصرف برای ما نگران کننده شده و مردم بدانند که شرایط تامین برق پایدار برای مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز سخت تر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار